نگاهی ویدئویی به گرافیک چراغ‌های KMC J7

کرمان موتور خاطرات خوبی از جک داشته و سالها پیش با واردات و مونتاژ جک j5 و سپس جک S5 توانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کرده و البته اعتماد ایرانیان را به محصولات چینی بهبود ببخشند.

 

اینبار کرمان موتور به سراغ محصولی به نام A5 Plus رفته است. سدانی پر قدرت و البته لوکس با دیزاینی جدید و جذاب که به جز قشر جوان، توانسته توجه اکثر مردم را به خود جلب کند.

جالب است بدانید که کرمان موتور قدرت اصلی موتور (اسب بخار) این خودرو را در دسترس راننده نگذاشته و با کاهش آن محصول جدید خود را وارد بازار خواهد کرد.

اینروزها شاید کمتر کسی باشد که صاحب محصولات جک باشد و از آن ناراضی باشد.

چراغ‌های خودرو یا طراحی گرافیکی آن، یکی از جذاب ترین قسمت‌های طراحی هر محصول به حساب می‌آید. راننده ها یا ماشین بازها نیز چراغ های خودرو را بسیار دوست داشته و معمولا اقدام به تعویض یا تغییر آن میکنند.

KMC J7

ببینید:

روزی روزگاری محصولات چینی به کپی کاری معروف بودند. این کپی کاری مختص هیچ حوزه ای نبود و از اسباب بازی گرفته تا وسایل الکترونیکی معروف و خودرو شامل آن می‌شد. در صنعت خودرو، چین با همین کپی کاری؛ به سطوح بالای پیشرفت رسید و حال این روزها؛ کمپانی‌های بزرگ خودروسازی چینی برای خود زبان طراحی خاص خود را دارند.

اما روشن شدن این چراغ ها، خود جذابیت بصری جالبی داشته و به نظر می‌رسد که باعث رضایت خریداران آن شود!

 


منبع: https://charkhan.com/126135/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%BA%D9%87%D8%A7%DB%8C-kmc-j7/اما یکی از ویژگی‌های جالب طراحی این محصول، چراغ‌های جلو و عقب این محصول است. البته خاصترین قسمت طراحی همان چراغ‌های جلوی j7 است که به صورت پیوسته طراحی شده و تقریبا ظاهر جدیدی برای ایرانیان خواهد داشت.

KMC J7

تازه ترین محصول کرمان موتور، شاید خاص ترین نسخه‌ای باشد که این مجموعه تاکنون اقدام به مونتاژ کرده است. سدانی لوکس و البته بسیار پر قدرت مربوط به برند Sehol که زیر مجموعه معروفی از کمپانی مادر یعنی JAC است.

در این ویدئوی کوتاه که در مراسم رونمایی این خودرو ضبط شده است، نگاهی به چراغ‌ها و نحوه روشن شدن آنها انداختیم …

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی