هزینه کارشناسی رنگ خودرو به عهده کیست؟

حال به پرسش ابتدای مطلب خود برمیگردیم؛ در پاسخ به سوال هزینه کارشناسی رنگ خودرو به عهده کیست؟ باید بگویم هزینه کارشناسی خودرو بر عهده شخصی است که درخواست کارشناسی را ثبت می کند که معمولا این درخواست از طرف خریدار می باشد و در نتیجه هزینه کارشناسی رنگ خودرو بر عهده خریدار می باشد.

امروزه با افزایش قیمت خودرو، کلاهبرداران سعی دارند با دروغ گفتن درباره سلامت رنگ و موارد فنی خودرو، قیمت خودرو را بالاتر از ارزش واقعی خود بگویند تا پول زیادتری در جیب خودشان برودشما با انجام کارشناسی خودرو توسط کارشناسان ماهر و باتجربه، می توانید از کارکرد دقیق خودرو، سلامت موتور و گیربکس، سلامت قطعات جلوبندی، قطعات تعویضی خودرو و… اطلاعات کسب نماید و سپس با آگاهی کامل از مشخصات ماشین اقدام به خرید نمایددر صورت عدم توجه به کارشناسی رنگ و بدنه خودرو، می تواند ضرر مالی و جانی برای شما به همراه داشته باشد.

هزینه کارشناسی رنگ خودرو به عهده کیست؟

میزان منحصر به فرد بودن خودرو.

قیمت روز خودرو؛

  • شرکت سازنده خودرو؛

  • شرکت رادان با سالها تجربه در زمینه فروش تجهیزات مرتبط با کارشناسی رنگ خودرو  از قبیل دستگاه ضخامت سنج رنگ، با اخذ نمایندگی انحصاری کمپانی AT SCAN اقدام به راه اندازی مرکز تشخیص رنگ مجهز به دستگاه اتومات CARSCAN که تولید شرکت AT SCAN میباشد کرده است.  این دستگاه با روش رادیوترموگرافی اقدام به تصویربرداری از بدنه خودرو مینماید و کارشناسان آموزش دیده این شرکت با تحلیل و بررسی تصاویر قادر خواهند بود که جزئی ترین ایرادات و دستکاریها در رنگ بدنه خودرو را تشخیص دهند. از خدمات دیگر مرکز کارشناسی کارنگ بررسی شاسی و ستونها و بررسی وضعیت لنتهای خودرو میباشد.

    کارشناسی خودرو شامل چه سرویس هایی می باشد؟

    نوع خودرو؛

  • آپشن های خودرو؛

  • گاهی ممکن است درخواست کارشناسی خودرو از طرف فروشنده نیز صورت بگیرد تا فروشنده از طریق برگه کارشناسی خودرو از یک مرکز معتبر، سلامت خودروی خود را تضمین نماید و با قیمت واقعی، آن را به فروش برساند.

    کارشناسی رنگ و بدنه خودرو: امروزه یکی از موضوعاتی که در حوزه خودرو مورد استقبال قرار گرفته است و از جایگاه خوبی برخوردار است؛ کارشناسی رنگ ماشین است. در واقع کارشناسی رنگ اتومبیل را می توان یکی از موضوعات مهم و حیاتی دانست که از قضا جزو پر درامد ترین مشاغل هم می باشد. خرید و فروش خودرو بین مردم رواج زیادی پیدا کرده است. بیشتر افرادی که قصد خرید خودرو اعم از خودرو دست دوم و یا حتی صفر کیلومتر را دارند، برای اطمینان از سلامت خودرو مورد نظر احتیاج به کارشناسی رنگ و بدنه خودرو دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه کارشناسی رنگ خودرو به آدرس (https://radanqc.com/) مراجعه نمایید.

  • برند خودرو؛

  • هزینه تشخیص رنگ خودرو برای خودروهای دست دوم و نو یکسان می باشد زیرا فرایندی که برای کارشناسی هردو خودرو صورت می گیرد یکسان می باشدهزینه کارشناسی خودرو بنا بر نوع و مدل خودرو متفاوت می باشد و بر اساس قیمت روز بازار متفاوت می باشد.

    برای مثال در نظر بگیرید یک خودروی ساده و ارزان که هیچ آپشن خاصی برای بررسی ندارد هزینه کارشناسی کمتری نسبت به یک خودروی لوکس و گران داردخودروهای ایرانی به دلیل نداشتن تکنولوژی های خاص، فرایند کارشناسی راحت تری دارند و به سرعت کارشناسی می شوند و به همین دلیل هزینه کارشناسی خودروهای تولید داخل کمتر از خودروهای تولیدی خارج می باشد.

    کلام آخر:

    توصیه ما به شما خریداران این می باشد که قبل از ثبت درخواست کارشناسی خودرو، صحبت های فروشنده را با دقت گوش کنید و با اون اتمام حجت کنید که اگر نتیجه کارشناسی با صحبت های او مطابقت داشت هزینه کارشناسی خودرو بر عهده فروشنده باشدحال که متوجه شدید هزینه کارشناسی رنگ خودرو به عهده کیست؟ در ادامه به بررسی هزینه کارشناسی خودرو می پردازیم:

    هزینه تشخیص رنگ خودرو چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

    قیمت و ارزش واقعی یک خودروی دست دوم بر اساس مواردی مثل سلامت رنگ و بدنه خودرو، سلامتی شاسی و موارد فنی خودرو، تیپ خودرو، میزان کارکرد، بررسی قسمت های مصرفی مثل لاستیک ها تعیین می شوداز این رو شما با انجام کارشناسی خودرو می توانید از تمامی این موارد مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید خودرو نمایددر ادامه برای شما به بررسی پاسخ سوال هزینه کارشناسی رنگ خودرو به عهده کیست می پردازیم، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

    هزینه کارشناسی رنگ خودرو به عواملی زیر بستگی دارد:

    • این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است


    منبع: https://charkhan.com/125363/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%87%D8%AF%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/تیپ خودرو؛

  • توسط مهدی خطیبی

    مهدی خطیبی