پاییز پرتخفیف گروه بهمن – چرخان

علاوه بر این تخفیفات، قطعات مصرفی شامل روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و ضدیخ با %15 تخفیف و قطعات یدکی شامل  باتری، تیغه برف پاک کن، شمع و ترموستات با 20% تخفیف و اجرت تعویض قطعات یدکی مشمول طرح نیز شامل 50% تخفیف است.خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی، مزدا2، مزدا3، هاوال اچ۲، B30 ،B50، وانت مزدا، وانت کارا، پیکاپ کاپرا و لند مارک شامل طرح بوده و مشتریان گرامی بهمن موتور می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های منتخب بهمن موتور یا از طریق نوبت دهی اینترنتی در طرح شرکت نمایند و از راهنمایی کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی عاملیت جهت استفاده از این طرح بهره‌مند گردند.گفتنی است طرح‌های خدمات پس از فروش بهمن موتور هر فصل سال اجرا می‌گردد که مالکان عزیز محصولات بهمن موتور می‌توانند ضمن استفاده از تخفیف، از استهلاک قطعات یدکی مهم خودرو در طولانی مدت جلوگیری نموده و عملکرد خودروی خود را بهبود بخشند. به پنج نفر از مشتریان شرکت کننده در طرح، به قید قرعه بسته هدیه بهمن موتور اهدا می‌گردد.

برای اطلاع از عاملیت های منتخب و لیست قطعات مشمول طرح به وبسایت گروه بهمن مراجعه نمایید.



منبع: https://charkhan.com/130442/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86/این طرح در راستای شعار « ما همواره مراقبتان هستیم» اجرا خواهد شد. در این طرح که شامل خودروهای گارانتی و غیرگارانتی بهمن موتور خواهد بود. در طرح پاییزی گروه بهمن، خدمات تعمیراتی و قطعات سرویس‌های ادواری و برخی از قطعات مشمول طرح شامل باتری، تیغه برف پاک کن، شمع و ترموستات با تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود.در طرح پاییز 1401 اجرت سرویس دوره‌ای برای خودروهای غیرگارانتی و خودروهای گارانتی خارج از سرویس دوره‌ای رایگان بوده و اجرت سرویس دوره‌ای نقدی خودروهای گارانتی با 50% تخفیف ارائه می‌گردد.

گروه بهمن به بهانه آغاز فصل پاییز از اجرای طرح ویژه پاییز 1401 خبر داد. این طرح از تاریخ یکم لغایت یازدهم آبان ماه به مدت 10 روز کاری اجرا خواهد شد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی