پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت مدیریت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری-ترازنت

پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت مدیریت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری-ترازنت

اهمیت تعداد کارشناسان پیمانکار ممکن است در ابتدا بدیهی به نظر پشتیبان شبکه کیست نرسد. اما قطعاً نمی‌خواهید کسب‌وکارتان را با برون‌سپاری آن به یک متخصص با کارشناسان کم به خطر بیندازید. این تغییر قیمت ناشی از تنوع خدماتی است که پیمانکار می تواند به شما ارائه دهد.

  • متخصصان پشتیبانی فنی اطمینان می‌دهند که همۀ کامپیوتر‌های یک سازمان به شکلی مجهز در یک شبکه مشترک راه اندازی شده باشند.
  • با دریافت چک لیست بازدید دوره ای، مدیریت شبکه و بررسی آن مدون می شود.
  • یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد .
  • تکنسین‌های خبره ما در مراکز عملیات شبکه از ابزارهای نظارتی پیشرفته استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که شبکه شما در اوج عملکرد شبانه روزی خود در حال کار است.

تجربه فرد نیز یک عامل اساسی است و به سرویس های انجام شده کیفیت بالاتری می دهد. پشتیبانی شبکه های کامپیوتری با هر چیزی که شبکه کامپیوتری سازمان شما را در حال اجرا و به ‌روز نگه می‌ دارد، ارتباط دارد. سرویس های پشتیبانی شبکه برای سلامت دستگاه ها، سخت افزار، نرم افزار و سازگاری دستگاه های شخصی با بستر شبکه های کامپیوتری است.

خدمات پشتیبانی شبکه پایدار و نگهداری از شبکه

هزینه پشتیبانی شبکه به صورت غیر حضوری به صورت ساعتی 300 هزار تومان محاسبه میشود. نصب سيستم‌هاي عامل و نرم افزارهاي جانبي ،آنتي ويروس و… بر روي رايانه‌ها. موارد فوق خدماتی بودند که شرکت پشتیبانی آنها را به شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهند. اما یک سری از کارها هستند که جزو خدمات شرکت پشتیبان محسوب نمی شوند. از بزرگترین شرکتهای پشتیبانی شبکه روی بستر اینترنت که در قالب فروم ها و صفحات پرسش وپاسخ ، به مراجعه کنندگان خدمات میدهند ، می توان به پشتیبانی شرکت مایکروسافت ، میکروتیک ، سیسکو ، کینگ آی تیو … اشاره کرد .

پشتیبانی شبکه نیاز اساسی هر سازمان

اگر مشکلات به صورت ریموت قابل حل باشند، کارشناسان پینگونت از راه دور به رفع مشکل مبادرت می‌ورزند. اگر مشکلات سخت افزاری وجود داشته باشد، با اولین تماس شما، کارشناس ما به سرعت به محل شرکت شما می‌شتابد. آن‌چه به‌طور معمول منشأ تهدیدات در سیستم‌های اطلاعاتی است ناشی از عدم وجود کنترل‌های لازم روی آن سیستم‌ها است.

پشتیبانی شبکه در باقرشهر

یک پشتیبان غیر حضوری شبکه هم باید روزهایی از ماه را به صورت حضوری در مجموعه شما حضور داشته باشد تا بتواند به درستی مشکلات موجود را بررسی کند و در صدد رفع آن‌ها بر آید. مدیریت شبکه برای مشاغل ضروری است زیرا کارمندان، داده ها، برنامه ها و کل عملیات نیروی کار به اینترنت و شبکه وابسته هستند. با افزایش پیچیدگی دستگاه‌ها و برنامه‌های شبکه، نظارت و عیب‌یابی مسائلی که ممکن است منجر به قطعی عملیات شود، چالش برانگیز است. بله در بحث امنیت شبکه که جزو خدمات مهم در پکیج پشتیبانی شبکه ما است میتوانید این عمل رو انجام بدید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی