پژو ؛ لیست انواع ماشین پژو با عکس فیلم و قیمت خودرو | samandblog

قدیمی بودن خودرو فقط در بخش طراحی آن نیست و هنگام بررسی امکانات رفاهی نیز کاملا قابل مشاهده است. سیستم صوتی، بالابرهای برقی برای شیشه‌های جلو و قفل مرکزی از محدود امکانات رفاهی پژو 405 هستند. پژو 405 از بدنه مستحکم و قدرتمندی برخوردار است که در کنار ترمز‌های ضد قفل ABS و EBD در کنار کیسه هوای سرنشینان مجله خبری خودرو سمند جلو، امنیت خوبی را به وجود می‌آورد. ترمز‌ها در همه مدل‌های پژو 405 در قسمت جلو دیسکی خنک شونده و در قسمت عقب کاسه‌ای هستند. هر چند این مدل ترمزها برای یک خودرو با ساختار و طراحی قدیمی تقریبا مناسب خواهند بود. پژو 405 مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر بوده و قفل مرکزی آن با ریموت رادیویی طراحی شده است.

  • روغن مناسب ۴۰۵ با موتور TU5 روغنی با گرید ۱۰W40 و سطح کیفی SL یا SM است.
  • برای کنسول میانی خودرو پژو 405 همه امکانات اولیه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
  • خودروی پژو ۴۰۵ از سال های گذشته در کشور فروش بالایی داشته است و از نظر اقتصادی به عنوان یکی از بهترین خودرو ها برای قشر متوسط به پایین جامعه محسوب می شود.
  • سال 1383 ایران‌ خودرو نمونه اقتصادی 405 را با نام GLI عرضه کرد که فاقد تجهیزات متداول بود و حتی سپر مشکی رنگ داشت.

در ضمن، پنل کیلومتر شمار را هم از نو طراحی کرد و نمایی جالب‌تر برای این خودرو به وجود آورد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

خودرو پژو 208 تیپ GT Line

امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه استلانتیس محسوب می‌شود[۱] و همچنان به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌شمار می‌آید. سلام دوست عزیز، هر دو خیلی قدیمی هستند و دیگر پشتیبانی نمی شوند. + بزرگترین نقطه ضعف فنی پژو 405 چیست؟ پژو 206 دارای مشکلاتی مانند پایین بودن سرعت و شتاب، عدم استفاده از بست استاندارد در قسمت سوخت‌رسانی و سوزاندن واشر سرسیلندر است.

خودرو پژو 3008 تیپ اکتیو

پژو 405 -خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست. تجهیزاتی ماننند موتور انژکتوری، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدورلیک و آینه های برقی از جمله دلایل محبوبیت این خودرو در دهه 1370 است ادامه مطلب… این دو خودروی ایرانی به دلیل نواسانات بازار خودرو قیمت ثابتی نداشته است ، برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دو خودرو و دیگر خودروهای ایران خودرو در سال 1400 میتوانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه فرمائید. اولی قطع واردات خودرو و محدود شدن بازار خودرو و مسئله دوم عرضه نمودن بهتر جی ال ایکس بود.

فروش اقساطی پژو 405

ماشین خواستی بخری 95 به بالا بخر چون زیر 95 اکثرا فرسوده شدن ….. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) محسوب می‌شود.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی