پژو 405: مشخصات فنی، جدول مقایسه GLX و SLX مجله بیمه | samandblog

برای کنسول میانی خودرو پژو 405 همه امکانات اولیه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است. دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده‌ و دسترسی به آنها بسیار راحت است. فضای کابین پژو 405 از نکات مثبت آن است و فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب می‌گذارد. متاسفانه مواد سازنده ادوات داخل کابین از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست که این امر در اکثر خودروها تولید داخل مشاهده می‌شود. برعکس طراحی ظاهری، در سال‌های اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که می‌توان به طرح جدید داشبرد، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودری‌ها اشاره کرد. طراحی داشبرد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبرد عوض شده‌اند.

  • حمل ماشین پژو پارس به شهرستان در سراسر کشور با مناسب ترین هزینه باربری آموت بار برای شما انجام می دهد.
  • این دو خودروی ایرانی به دلیل نواسانات بازار خودرو قیمت ثابتی نداشته است ، برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دو خودرو و دیگر خودروهای ایران خودرو در سال 1400 میتوانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه فرمائید.
  • در سال ۱۹۰۳ پژو اقدام به تولید موتورسیکلت نمود و از آن پس، موتورسیکلت‌های پژو، به‌سرعت جای خود را در بازار باز کردند.
  • علاوه بر روغن موتور نگاهی به بهترین روغن گیربکس پژو ۴۰۵ و حجم روغن ها خواهیم داشت.

خودرو که در ابتدا با عنوان پژو پرشیا به دست مشتریان ایرانی می‌رسید، در اصل نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود که با نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری پژو ۴۰۶ و مخصوص بازار ایران ساخته شده است. پارس در مقایسه با ۴۰۵ از ظاهر جذاب‌تر و امکانات بیشتری برخوردار بوده و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های ایران خودرو تاکنون به شمار می‌آید. در مدل های این خودرو با تعویض فیلتر روغن به مقدار متفاوتی روغن نیاز است. در خودرو های پژو ۴۰۵ GLX و GLI با تعویض فیلتر به ۴.۷۵ لیتر روغن و بدون تعویض فیلتر به ۴.۲۵ لیتر روغن موتور نیاز است. در پژو ۴۰۵ موتور ۲۰۰۰ با تعویض فیلتر به ۴.۸ لیتر روغن و بدون تعویض فیلتر به ۴.۳ لیتر روغن موتور نیاز است. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.

فروش اقساطی پژو پارس TU5

کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ‌ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم‌تر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است.

خودرو پژو 405 SLX

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. کابین پژو پارس برای ۵ سرنشین بزرگسال جادار و راحت است، البته ممکن است افراد قدبلند با محدودیت‌هایی در فضای پا و فضای سر مواجه شوند.

واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی می‌توان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری مجله خبری خودرو سمند و درهای آن هیچ حجم‌دهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است. درها مانند تکه‌های بزرگ فلزی هستند که وظیفه محافظت از این خودرو را دارند. برای نمای جلو و عقب نیز ساده‌ترین چراغ‌ها طراحی شده و اصلا گرافیک جذابی را شکل نمی‌دهند.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی