پیراهن پشمی چهارخونه ️ پاسخ ها

از دیگر ویژکی های اینپیراهن مردانه پشمی (فلانل)می توان به خاصیت جذب رطوبت بالای آن اشاره کرد، جایی که به راحتی عرق بدن را به خود جذب می کند و مانع از تعریق بیش از اندازه آن می شود. هزاران لباس مانند پیراهن، تیشرت، شلوار و… را مشاهده و خرید کنید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشیدصفحه مد و فشنما را دنبال کنید.

لطف بفرمائید از دو خرید لباس پشمی…مورد قهوه ای و سرمه ای حذف شده و مبلغ به حساب کاربری واریز شود. سلام دوست عزیز……ممنون میشم برای تعویض و یا مرجوع کردن (قبل از اتمام 7 روز) با تیم پشتیبانی تماس بگیرین. از نظر جنس ، دوخت و تن خور هم به نسبت قیمت بعد از تخفیفش عالیه و امیدواریم دوستانی هم که گلدتگشون رو تحویل میگیرند با ما هم عقیده باشند و نظرشون رو برامون بنویسند. برای مشاهده اطلاعات تماس این فروشگاه، باید در کالابین ثبت نام کنید. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک آریانا (فروشگاه اینترنتی پاساژ) می‌باشد. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این محصول دیدن نمایید.

برای مثال می توانید از پارچه فوتر برای ترکیب کردن با این پارچه استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم که پارچه فوتری را انتخاب کنید که در تناژ رنگی لباس چهار خونه شما باشد. یکی از ایده های جالب این است که از پارچه فوتر همرنگ پارچه چهار خانه تان استفاده کنید. همچنین می توانید به تناژ رنگی پارچه چهار خونه دقت کنید و یکی از آن ها را برای رنگ پارچه فوتر ترکیبی با آن انتخاب کنید. پس اگر قصد دوخت یک لباس ترکیبی با پارچه فوتر و پشمی چهار خونه را دارید، خیلی سریع به سراغ انواع رنگبندی پارچه فوتر بروید. یکی دیگر از استایل های رسمی جذاب با پارچه چهار خونه این است که یک کت یا پالتوی چهار خونه بپوشید و آن را با شلوار همرنگ آن ست کنید.

پیراهن پشمی چهارخونه ️ پاسخ ها ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم بلوز پشمی پسرانه برداریم. یکی از مدل های مانتو جلوبسته نوع بلند و پاییزه آن است که امروزه بسیار مورد استقبال بانوان شیک پوش و جوان قرار گرفته است. این نوع مانتوها غالبا دارای قدهای بلند هستند و از پارچه های پشمی یا چهارخونه تهیه می شوند. شما برای داشتن استایلی پاییزه، شیک و راحت فقط کافی است یکی از این مانتوها را به همراه یک جوراب شلواری بافت و یک بوت نسبتا کوتاه بپوشید و از استایل زیبا و دوست داشتنی خود لذت ببرید. در ظاهر این مدل پیراهن چهارخانه آستردار به نظر می‌رسد که یک پیراهن مردانه ساده است.

این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد. در واقع فلانل جنس پارچه آن است که از پشم و پنبه تهیه می شود؛ اما چون بیشتر پیراهن های فلانل چهارخانه هستند گاهی این لباس ها را با عنوان فلانل خطاب می کنیم. این پیراهن مخملمردانه با تن خور بسیار عالی به شما ظاهری خاص و متفاوت میدهد و همچنین از جنس پارچه ای ضخیم و پشمی تهیه شده است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی