چرا کتاب رستاخیز مردگان را کتاب دیوانه کننده می‌دانند را در سبکتو بخوانید

«علی اصغر حکمت» کتاب رستاخیز را برای نشر نگاه به فارسی برگردانده است. همچنین، «اسکندر ذبیحیان» و «محمد مجلسی» از دیگر مترجمان کتاب هستند. «سروش حیبی» دیگر مترجم بزرگی است که در حال ترجمه رمان رستاخیز است و در آینده نزدیک رمان با ترجمه ایشان هم منتشر خواهد شد. بعد از اینکه او را از شهر بیراهه کردند به مهاجرت پرداخت در بیابان با موجودات عجیبی آشنا می شود که آنها به عبدالحضرت راه و رسم خود را می گویند و این داستان ماه ها طول می کشد تا اینکه تصمیم به نوشتن یک کتاب می کند. حالا اگر ما نسخه کامل رو با رضایت خودمون بخوابم برامون می فرستی اگه آیدی بدم. برنامه رستاخیز مردگان اندروید دوستان عزیز محتوای این محصول کتاب و برنامه رستاخیز مردگان اندروید همراه با فایل pdf این کتاب میباشد…

  • کتاب رستاخیز مردگان نوشته عبدال ال حضرت میباشد که در سال 699 میلادی انرا نوشت.البته این فرد چون سال های زیادی را در عراق در بین النهرین بود و با اثار تمدن های باستانی این منطقه اشنا شده بود.
  • بنابرایـن هرچه سریع‌تر ایـن روند را انجام دهید، بیشتر از رطوبت پوست خـود محافظت خواهیـد کـرد که… این کتاب در دستری نیس فقط در موزه انگلستان قفل زنجیر شده گفته شده ک خیلی خطرناک.
  • نکته مهمی که باید بدانید این است که با وجود سال ها که از نگارش این کتاب می گذرد، همچنان انسان ها برای درک حقایق موجود در این کتاب آمادگی پیدا نکرده اند و مطالعه آن بسیاری از افراد را به جنون کشانده است.
  • مرسی از سایت خوب کافه کتاب که امکان دانلود کتابهای قدیمی و نایاب را فراهم کرده است.
  • که باعث فرو ریختن تمامی باورها و ذهنیت فرد در ارتباط با زندگی میشود.

در این کتاب پیشگویی‌های در مورد آینده بشریت نوشته شده است. آلیستر کراولی اون کتاب رو به دست آورده بود وخونده بود و اون رو در دسترس همسر نویسنده این کتاب گذاشته بود. رستاخیز مردگان نام یکی از کتاب های عبدل آل حضرت می باشد.

پس از عضویت، لینک دانلود این کتاب و همه‌ی کتاب‌های سایت برای شما فعال می‌شوند. همچنین ظاهرا در قرون وسطی، افراد بسیاری به دنبال این کتاب بودند. گروهی از ساحران و جادوگران و طالع‌بینان به دنبال نسخه‌ای از این کتاب می‌گشتند.

Pdf به صورت فارسی با لینک مستقیم و با ترجمه و بدون سانسور را برای شما آماده کرده ایم.کتاب رستاخیز مردگان نام دومش نکرونومیکون میباشد. در حالیکه بسیاری ادعا می کردند که قدرت پیشگویی آینده را دارند “عبدالحضرت” ادعا می کرد همه ی آنچه در گذشته اتفاق افتاده را می داند و می تواند با مخلوقاتی که پیش از انسان ها (!) بر روی زمین زندگی کرده اند گفتگو کند. بر اساس شواهد تاریخی بدست آمده، عبدالحضرت روزهای خود را در ویرانه های شهر بابل، ممفیس و ربع الخالی عربستان می گذراند. او در سال های آخر عمر خود به دمشق و شام مهاجرت کرد و کتاب رستاخیز مردگان را در این شهر نوشت.

در یک سال، اولین چاپ کتاب نکرونومیکون تمام شد هر چند که هر نه از ۵۰ دلار قیمت داشت، ولی در کمتر از یک سال، نسخه دوم به همان قیمت گران فروخته شد و نسخه سوم فقط در سال ۱۹۸۱ چاپ شد. حق چاپ کتاب فروخته شد، و در مورد حق ساخت فیلم برای داستان نکرونومتون نیز صحبت شده بود. در این کتاب تنها به مواردی اشاره شده است که فقط و فقط میتواند ساخته و پرداخته ذهن بیمار یک شخص روانی باشد. حتی اگر شخص را به سمت زوال و مردن نکشانند نیز قطعاً سبک زندگی او را به شکل فضاحت باری تغییر خواهند داد.

چرا کتاب رستاخیز مردگان را کتاب دیوانه کننده می‌دانند را در سبکتو بخوانید او پیش از این کتاب شعر «شکل‌های گور» و «شکل‌های فروتنی» را هم در انتشارات مهر و دل به چاپ رسانده بود. دیگر کتاب این شاعر با عنوان «تاریخچه شعر نو» که قرار بود در انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی منتشر شود، در دست انتشار است. «بارون درخت نشین» و «سفر به دوزخ» از دیگر ترجمه‌های مهم اوست.

کتاب رستاخیز مردگان چه سالی منتشر شد؟

بعد از پرداخت پول به یک صفحه دیگر منتقل میشوید و بعد گزینه دانلود کتاب رو … اما آنچه که امروز از کتاب رستاخیز مردگان می‌شناسیم، کتابی است از اچ.پی لاور که کتابی ۷جلدی و در دانلود کتاب رستاخيز مردگان با لينک مستقيم ژانر وحشت است. این کتاب هم در قالب داستانی از موجوداتی صحبت می‌کند که نه متعلق به زمین هستند و نه آسمان، آنها صاحبان اصلی کهکشان هستند و بعد از بین رفتن ما آنها باقی می‌مانند. در این کتاب هم پیشگویی‌هایی در مورد آینده بشر وجود دارد.

نسخه موجود در موزه بریتانیا در سال ۱۹۴۰ از فهرست خارج و به انبار منتقل شد، سپس همراه جواهرات سلطنتی خانواده پادشاهی در گالری قلعه حفاظت شده قرار گرفت. لاوکرافت باور دارد که این اثر پس‌از مرگ نویسنده، تأثیر قابل‌توجهی بر فیلسوف‌ها داشته است. آورده‌اند که در سال ۷۳۸ میلادی یا ۷۳۰ میلادی، فردی به‌نام عبدالحزرد این کتاب را در دمشق نوشته است. وی اهل صنعا از یمن بود و به زبان‌شناسی و یادگیری آن‌ها علاقه‌ی بسیاری داشت تا جایی که در خواندن و ترجمه‌ی نسخه‌های خطی حریف می‌طلبید. 391 بازدید | 16 پست کسی هست که این کتاب رو خونده باشه.برام خیلی جالب و ترسناکه … کتاب سبز و دانلود کن….بعد تو لیست کتاباش سرچ کن برات میاره دیگه….

دانلود کتاب ” رستاخیز مردگان (نکرونومیکون) – ترجمه شده/تصویری

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی