چگونه از رشته کوتاهی مو به درآمد بالا برسیم؟

این موضوع در تمامی مراحلی کوتاهی مو وجود دارد و باید با ارتباط گیری صحیح و صمیمانه با مشتری، بتوانید دقیقا خواست وی را پیاده سازی کنید. کار با قیچی‌های حرفه‌ای، کلیپر و دیتیلر هم در دوره‌های آموزشی دترلند تبیین خواهد شد و می‌توانید نکات و تکنیک‌های خاصی را یاد گرفته و روی مشتری پیاده سازی کنید. می‌توانید مدل‌های بیشتری را در دوره پیشرفته کوتاهی مو یاد گرفته و آموزش خود را تکمیل کنید. دترلند بعد از دوره مبتدی، پیرایشگری موی زنانه را به‌صورت پیشرفته هم برگزار می‌کند که می‌توانید در آن شرکت کنید.

دوره کوتاهی مو دترلند

 

حضور در یک آموزشگاه آرایشگری موفق

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت علاقه به سایت deterland.com مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در مورد دوره‌ها دریافت کنند. توضیحات تکمیلی با سرفصل‌ها در سایت ارائه شده است و می‌توانید در مورد هزینه‌ها و نحوه برگزاری کلاس نیز اطلاعات خوبی را کسب کنید. فراموش نکنید که با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و پاسخی برای سوالات خود پیدا کنید. مشاورین در خدمت شما هستند تا اطلاعات جدیدی برای شما داشته و شما در مسیر درست دریافت آموزش و موفقیت قرار دهند.

می‌دانیم که کوتاه کردن مو یکی از رشته‌های پرطرفدار و مهم در آموزش آرایشگری است و علاقه‌مندان بهتر است که در کنار سایر دوره‌ها، حتما کوتاهی مو را هم بلد باشند. مشتریانی که اقدام به مراجعه آرایشگاه می‌کنند، در کنار دریافت سایر خدمات، دوست دارند که دستی هم به موهای خود کشیده و در صورت لزوم آن را کوتاه کنند. به همین دلیل است که شما همواره مشتریان خود را خواهید داشت و با علاقه می‌توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید. موفقیت ارکان متنوعی دارد و جایی برای نگرانی نیست. کافی است که علاقه و پشتکار لازم را داشته و شروع به یادگیری کنید.

کوتاه کردن مو صرفا کم کردن حجم مو در زنان یا مردان نیست. بلکه کارهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید روی موی مشتریان خود پیاده سازی کنید. خود مشتری هم خواست‌هایی خواهد داشت که شما تنها با داشتن مهارت می‌توانید آن‌ها را برآورده سازید. باید کوتاه کردن به شیوه چتری یا مدل‌های دیگر را یاد گرفته و از ابزارها و دستگاه‌های مختلف هم استفاده کنید. موزر یکی از ابزارهایی است که به کارتان خواهد آمد. نحوه کوتاه کردن مو با توجه به فرم صورت مشتری هم بسیار بوده و نشانی برای حرفه ای بودن شما در این کار خواهد بود که باید در دوره‌ آموزش کوتاهی مو زنانه به آن توجه کنید.

نکته مهم دیگر برای رسیدن به موفقیت در آموزش کوتاهی مو زنانه توجه به خواست مشتری است. در زمینه کوتاهی مو، مشتریان نقش پررنگی در تعیین کار شما دارند. سایر رشته‌های آرایشگاهی احتمالا سیستم ثابتی دارد؛ اما کوتاه کردن مو چیزی است که مشتری به دنبال سبک و ایده خاصی است که شما باید توانایی پیاده‌سازی آن را داشته باشید. به‌همین دلیل است که شما با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو زنانه که در مجموعه دترلند برگزار می‌شود، در کنار نکات کلی، باید نحوه صحبت کردن و مشتری و پیدا کردن سبک مورد نظرش را هم بلد باشید.

برای اینکه موفقیت بیشتری در زمینه کاری خود داشته باشید، از همان ابتدا باید در یک آموزشگاه خوب ثبت نام کرده و آموزش کوتاهی مو زنانه را یاد بگیرید. مدل موی پسرانه شاید تنوع پایینی داشته باشد و درآمد آن هم بالطبع نسبت به موهای زنان متفاوت‌تر است. کارهای بیشتری می‌توان روی موی زنان انجام داد و هنرجویان با یادگیری می‌توانند به مهارت‌های جالبی دست پیدا کنند. مربیان و دست اندرکاران آموزشگاه باید کارآزموده بوده و کاملا به بازار کار آشنا باشند. هنرجویان با حضور در چنین آموزشگاه‌هایی رضایت کامل از روند آموزش داشته و در نهایت هم فردی تربیت شده برای جامعه خواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در مجموعه دترلند، مقدمات کسب آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف را فراهم کنند. دوره‌های متنوعی در کنار کوتاهی مو ارائه می‌شود که می‌توانیم به آموزش تاتو بدن ، آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ، آموزش شینیون و همچنین فیبروز ابرو اشاره کنیم. این دوره‌ها با حضور موفق‌ترین مدرسین برگزار شده و بهترین ابزارها و دستگاه‌های پیشرفته هم در اختیار شما خواهد بود. آموزش کوتاهی مو زنانه از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار شده و می‌توانید پس از پایان دوره اقدام به تاسیس سالن و شروع به فعالیت در بازار کار کنید. از ویژگی‌های دوره‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان برگزاری دوره‌ها در روزهای تعطیل
  • حضور مدرسین و مربیان کاربلد
  • مشاوره و رفع اشکال حتی بعد از اتمام دوره
  • ارائه مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای

اگر در یک آموزشگاه مناسب دوره ببینید، فردی ماهر و متخصص در زمینه کوتاهی مو خواهید بود و تکنیک‌های مختلف را هم یاد بگیرید. تکنیک‌های جدید را هم در آینده ساده‌تر یاد گرفته و مطمئن می شوید که در یک مسیر کاملا درست قرار گرفته‌اید. شما به مرور زمان معروف خواهید شد و مشتریان بیشتری از طریق تبلیغ دهان به دهان برای شما فراهم می‌شود. می‌توانید فرم صورت مشتریان خود را تحلیل کرده و ترجیحات خود را به آن‌ها برسانید. آن‌ها خواهند دید که شما چقدر در کار خود ماهر هستید و یقینا به یک مشتری دائمی برای شما تبدیل خواهند شد. کافی است که هنرجویی با استعداد در یک آموزشگاه حرفه‌ای بوده و آینده خود را بسازید.

توجه به خواست مشتری

 



منبع: https://charkhan.com/130798/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%B1/

 

آموزش آرایشگری با مجموعه دترلند

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی