کلاهک دودکش کلاهک کلبه ای کلاهک ژاپنی تهویه نظری

تولید لوله ایرانیتی ، لوله بخاری ، لوله سیمانی و دودکش سیمانی H در کارخانه محتشم کارخانه محتشم بزرگترین تولید کننده انواع لوله در منطقه محصولات… دودکش سیمانی و کلاهک H 4- انواع کانال یا لوله کتابی 5- انواع ایرانیت نسوز 6- و… از جمله نکاتی که باید در ساخت کلاهک اچ مورد دقت قرار گیرد این است که ساختار و زوایای باله های کلاهک اچ باید طوری طراحی و ساخته شود که از امکان نفوذ آب باران و برف به سیستم رایزر دودکش جلوگیری شود. کلاهک دودکش اچ چهارگوش را هم در بام (بام مسطح یا بام شیب‌دار) و هم بر روی دیواری که کانال یا داکت دودکش از آن بیرون آمده می‌توان نصب نمود.

کلاهک ژاپنی یا کلاهک دودکش کلبه ای

یکی از مهمترین مسائلی که در ساخت کلاهک دودکش چینی این است که حتما باید قطر تاجِ دودکش از قطر پایه به قدری بزرگ تر باشد که به هیچ عنوان آب درون استوانه و لوله های دودکش نفوذ نکند. این فاصله باید طوری تنظیم شود که متعادل باشد ، یعنی فاصله نه آنقدر زیاد باشد که آب باران و برف به داخل دودکش نفوذ کند و نه به قدری کم باشد که دودکش را خفه کرده و امکان خروج کامل دود را از بین ببرد . استفاده از رنگ کوره ای بر روی سطوح در هر دو طرف کلاهک باعث می شود کلاهک دودکش از قسمت داخلی که در اثر سرد و گرم شدنهای متوالی با واکنشهای میعانی مواجه است در زمان کوتاه دچار اکسیدگی و زنگ زدگی نشود. کلاهک دودکش پره ای گرد نیز دارای یک پایه به شکل استوانه است که پره های آن گرد هستند و در بالای پایه قرار گرفته اند.

  • جنس و مواد به کار رفته کلاهک H چهارگوش بیشتر از ورق‌های گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی و ورق‌های استیل می‌باشد.
  • دودکش سیمانی و کلاهک H 4- انواع کانال یا لوله کتابی 5- انواع ایرانیت نسوز 6- و…
  • کلاهک های طرح اچ از قدیمی ترین نمونه های بازار می باشند که هم به صورت گرد و هم چهارگوش ساخته و در بازار موجود است.
کلاهک دودکش در واقع همان محافظی است که از ساختمان و ساکنان آن در برابر چنین آسیب‌هایی محافظت کرده و از لوله های دودکش نیز در برابر تخریب و دیگر مشکلات این چنینی محافظت می نماید. وجود کلاهک تضمین می کند که فرآیند خروج دود از ساختمان به نحو احسنت انجام شود و سیستم دودکش کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. طی سالیان متمادی و با کوچ انسان به ساختمان نشینی، بشر نیازمند استفاده از مسیر مناسب برای خروج هوای سمی از محیط داخلی بود. همچنین با استفاده از متدهای خاص مثل دریانوردان اروپایی برای ساخت کلاهک مناسب دودکش آن‌ها را به شکل ظاهری متنوع مورد ساخت قرار دادند.

کلاهک فلزی دودکش

مجموعه خدمت نت طیف گسترده‌ای از خدمات خانه و ساختمان را پوشش می دهد. هم اکنون خدمت نت در شهرهای تهران و اطراف تهران فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد. با ثبت سفارش خدمات تجربه لذت بخش و هوشمندانه‌ای از دریافت خدمات منزل و محل‌کار خواهید داشت. زمانی که وسایل گازسوز با محفظه احتراق بسته مورد استفاده قرار بگیرند، عمدتا از دودکش دو جداره استفاده کلاهک دودکش می گردد. به بیانی ساده این نوع از دودکش‌ها در محصولات گازسوز با محفظه احتراق بسته مورد استفاده قرار می گیرند .

کلاهک دودکش کلاهک کلبه ای کلاهک ژاپنی تهویه نظری در صورتی هم که ضخامت ورق کلاهک کلبه ای بیش از یک میل باشد جهت نقاط اتصال از جوش co2 استفاده می گردد. بدون وجود کلاهک ممکن است لوله های دودکش تحت تاثیر نفوذ باد و باران قرار گرفته و دچار فرسایش و آسیب های کوچک و بزرگ شوند که به نوعی ضرر اقتصادی برای شما عزیزان تلقی می شود. کلاهک مناسب برای ساختمان شما باید بر اساس سایز کانال دودکش خریداری و مورد نصب قرار گیرد. اگر ضخامت ورق، یک و کمتر از یک میل باشد، برای اتصال قطعات کلاهک دودکش ژاپنی از اتصال نقطه جوش و برای ضخامت های بالاتر از اتصال جوشکاری استفاده می گردد.

عرضه لوله سیمانی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی