گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | samandblog

لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو در بازار ایران اختلاف قیمت زیادی با دیگر مدل‌های چینی موجود در کشور دارد. ازنظر ابعاد، این کراس‌اور چندان بزرگ‌تر از جک S5 و X33 نیست؛ اما به‌دلیل کیفیت ساخت بهتر و مواد مرغوب به‌کاررفته در کابین و امکانات اضافی نزدیک به یک‌میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در سال‌های اخیر، واردات کراس‌اورهای چینی اندازه‌متوسط با پیشرانه توربوشارژ افزایش چشمگیری یافته است. این روند حدود ۵ سال پیش با مونتاژ جک S5 به‌دست کرمان‌موتور آغاز شد؛ ولی مجله خبری خودرو سمند حالا به‌واسطه گروه بهمن با خودرو دیگنیتی و سیف خودرو با SWM و بسیاری دیگر شرکت‌ها گسترش یافته است. با توجه به تعداد اندک این نوع کراس‌اورها در بازار ایران، هنوز جک S5 مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با پیشرانه توربوشارژ محسوب می‌شوند. مدل دیگری از طراحی خودرو های شاسی بلند ، کراس اور ها هستند که از نظر قدرت موتور کمی ضعیف تر و از نظر ابعاد کمی کوچکتر هستند ، مدتی است این نوع خودرو ها برای مصارف شهری و بین شهری طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است.

خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران

ایران خودرو در این کراس اور از پیشرانه TU5 استفاده کرده و یک گیربکس چهار سرعته روی آن قرار داده است. روی هم رفته می‌توان گفت که H30 کراس یکی از کراس اورهای موفق بازار داخلی به شمار می‌رود. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند. همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود. میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد.

http://artofmarketing.ir

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. شرکت کرمان موتور از حدود 30 سال پیش اقدام به واردات خودروهای کره‌ای می‌کرد. در ابتدا این شرکت با کمپانی کره‌ای دوو همکاری داشت و سپس به سراغ سایر خودروسازان معتبر دنیا رفت. از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد. دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

ماشین شارژی مازراتی شاسی بلنداورجینال باطری نوسالم

تنها نکته منفی اصلی خودرو قیمت آن بوده که نزدیک به قیمت خودروهای یک سایز بزرگتر از خود است و در بین رقبای خود خودروی گران قیمتی محسوب می‌شود. امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد. امکانات ایمنی کابین این خودرو شامل 4 ایربگ، 2 ایربگ راننده و سر نشین جلو و 2 ایربگ جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود.

  • در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد.
  • از امکانات رفاهی این شاسی بلند می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، تریم چرمی، سانروف، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و آینه تاشو برقی اشاره نمود که از این نظر رقیب خوبی برای هم‌رده‌های خود است.
  • پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم.
  • اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست.
  • شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید.

از این رو قصد داریم تا به معرفی و بررسی خودروهای کراس‌اور و شاسی بلند چینی از 750 میلیون تا 2 میلیارد بازار بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به ارزانترین ماشین های شاسی بلند در بازار ایرانبیاندازید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید خودرو در ویلاگ دیوار، مطالب مشابه دیگری در زمینه مشاوره خرید خودرو مطالعه کنید.

جک s5 1600 توربو 1401

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی