۷ برند برتر بهترین دزدگیر اماکن و منزل

به پورت آلا رم150.000 تنظیمات تصویر، ضبط و نرم افزاری هر کانال دوربین فعال برروی سیستم50.000هزینه نصب رک ایستاده به صورت استاندارد100.000هزینه نصب رک دیواری با پیچ و رولپالک به صورت استاندارد تا ۷ یونیت ارتفاع 3 متر150.000نصب لیبل پلاستیکی و شماره گذاری کابل ها با راهنمای چهار کانال50.000عیب یابی و یا رفع عیب سیستم مدار بسته به ازاء هر بار حضور در محل150.000ریست رمز ورود دستگاه ضبط و یا هریک از دوربین ها100.000نصب کاور و پایه دوربین مدار بسته تا ارتفاع ۳ متر هر عدد50.000نصب انواع میکروفون (خازنی،ولوم دار،گلفی و…) بر روی دستگاه های ضبط کننده50.000نصب انواع دستگاه های محافظ و پشتیبان برای سیستم دوربین چهار کانال تا 2KW شامل UPS و CPS150.000کابل کشی RG59 جهت برق و تصاویر دوربین تا ارتفاع ۳ متر8.000کابل کشی RG59 جهت برق و تصاویر دوربین از ارتفاع 3 متر به بالا12.000کابل کشی RG59 جهت برق و تصاویر دوربین داخل رایزر آسانسور15.000کابل کشی جهت برق 2 در2.5 هر متر8.000نصب داکت PVC2 تا 4 سانتی هر متر تا ارتفاع ۳ متر10.000اجرای لوله کشی فلکسی ساده یا روکش دارPVC تا سایز 25 تا ارتفاع ۳ متر10.000اجرای لوله کشی فلکسی ساده یا روکش دارPVC تا سایز25ازارتفاع3متربه بالا12.000اجرای لوله کشی فلکسی ساده یا روکش دار PVCتا سایز 25داخل رایزر آسانسور15.000 همه افراد برای انجام امور خدماتی خود مبلغی را در نظر خواهند گرفت از جمله برای نصب دوربین مدار بسته در منزل که با توجه به نیاز و هزینه ها می توانیم نیاز محل مورد نظر خود را از این شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران امکان برطرف سازیم.

همین طور که می دانید نخستین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ و توسط آلمانی ها برای مشاهده و نظارت بر چگونگی شلیک موشک در ایستگاه پرتاب موشک نصب شد و مورد استفاده قرار گرفت. در نظر داشته باشید که در اجرای یک سیستم امنیتی تنها به یک دستگاه DVR نیاز دارید، پس بهتر است این دستگاه را در مکانی قرار دهید که با کمترین کابل، راحت ترین دسترسی را به دوربین های مختلف در اتاق، حیاط، ورودی و خروجی، پارکینگ، دفتر، انبار و سالن داشته باشد. با توجه به میزان هزینهای که برای خرید دوربین مدار بسته در نظر میگیریم باید یادآور شویم که اجرت نصابان دوربین نیز اندک نمیباشد اما باید منصفانه باشد که این قیمت بسته به: تعداد دوربین مدار بسته ارتفاع دوربینها میزان سیم کشی و کابل کشی عایق بندی یا داکت کشی سیمها نوع دوربین مدار بسته متفاوت میباشد که در جدول بالا حدود اجرت و دستمزد نصاب دوربین مدار بسته را مشاهده کردید. فاکتور شفاف جهت خرید دوربین و سایر تجهیزات توسط نصاب دوربین مدار بسته باید به مشتری ارائه شود. در درجه اول باید توجه داشت که شرکت های “دوربین مدار بسته” در ایران هریک برند ها و خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

اما با استفاده از سنسور CDD دوربین شما تصاویر بهتری دریافت خواهید کرد. سنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی، محدودهی مشخصی تحت حفاظت قرار میدهد. اگر تعداد سنسور ها بیش از ۴ عدد بود باید چشم ها را سری کنید. لذا قبل از هر تصمیمی باید طراحی مناسب و هوشمندانه توسط نصاب دوربین مدار بسته برنامه ریزی شود. بیشتر از 30 درصد سارقین از درب اصلی وارد خانه می شوند، بنابراین یکی از دوربین های مداربسته را در اینجا قرار بدهید. سنسورها و چشمیهای مختلفی میتوانند به هر یک از این زونها متصل شوند و هنگامی که دزدگیر به وسیله ریموت در حالت قفل قرار میگیرد، سنسورها و چشمیهای دزدگیر فعال میشوند. حدودن هفت سال بعد از نخستین دوربین مدار بسته در آمریکا دوربینهای مدار بسته تجاری به بازار آمدند و جالب است که بدانید که استفاده از این دوربينهای مدار بسته نیازی به مجوز از دولت نداشتند. که این خسارت مالی بدین صورت است که استانداردهای لازم در هنگام نصب رعایت نمی شود و دوربین و تجهیزات آن بعد از مدت کوتاهی دچار نقض فنی مانند اتصالی، نویز و خرابی های بی مورد می شود. همچنین با داشتن ۴۰۰۰ پروژه موفق توانسته سهم قابل توجهی از فعالیت های مداربسته را در سطح کشور از آن خود کند که بخشی از این پروژه ها در ادارات و مراکز بزرگ می باشد که این مکان های مهم عبارتند از : ۱٫ دانشگاه تهران ۲٫ گروه خودروسازی سایپا ۳٫ ارتش جمهوری اسلامی ۴٫ سپاه پاسداران ۵٫ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ؛ از مهمترین مراکزی بوده اند که برای نصب سیستم مداربسته خود شرکت الکامپ را بخاطر سابقه درخشان و تجربه ای که در این زمینه داشته است انتخاب کرده اند.

در سال های اخیر استقبال زیادی از دوربین های مدار بسته توسط افراد و سازمان های مختلف شده است و به علت تقاضای بالایی که برای خرید و نصب این دوربین ها وجود دارد می توان آینده شغلی تضمین شده ای را برای آن پیش بینی نمود. شما همراهان گرامی دیجی داهوا می توانید جهت دریافت مشاوره در مورد خرید دوربین های مداربسته داهوا با کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا تماس حاصل نمایید. در واقع اگر شرکت دوربین مداربسته ای که شما با آن کار می کنید، قانونمند باشد، نرخ مصوب را از شما دریافت می کند. بر خلاف فن آوری های فشرده سازی ویدئویی رایج که تلاش می کنند هزینه های ذخیره سازی را با کاهش رزولوشن و نرخ فریم کاهش بدهند، Uniview از روش “IRP” (درک هوشمند مناطق) برای تشخیص حرکت در هر فریم استفاده می کند. بدون دستگاه دی وی ار نصب بسیار ساده تر و راحت تر از نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته با دستگاه مذکور خواهد بود و شما میتونید به راحتی به فوت و فن های آن آشنا شوید. بر اساس نیاز و شرایط محیطی شما می توانید از دوربین ها با سیم ، بی سیم و آی پی / شبکه استفاده کنید که هریک ویژگیهای خاص خود را دارند مثلا دوربین با سیم یک دوربین رنگی استاندارد است که از فیلتر مادون قرمز برای دید در شب استفاده می کند و پورت رابط آن از نوع BNC یا DIN است و کابل ویدیویی جداگانه دارد.

همواره توصیه می شود انواع دوربین های مداربسته را از شرکت های نصاب خریداری کرد، زیرا این شرکت ها به راحتی می توانند نمونه های اصلی را از نمونه های تقلبی موجود در بازار شناسایی کرده و آن ها را برای مشتریان خریداری نمایند. اما یکی از مواردی که برای بکار گیری این تجهیزات بسیار مهم می باشد مرحله نصب آن می باشد که دراینجا برای برخی از کاربران سؤال پیش می آید که آیا برای نصب آن دوربین ها از چه نصابی استفاده کنیم تا از نظر فنی کار نصب را بدرستی انجام دهد و از نظر اخلاقی در وضعیت مناسبی باشد تا مشکلی از نظر سرقتی اطلاعاتی نداشته باشیم؟

مهندسی نصب یک سیستم نظارتی به اندازه انتخاب دوربین مداربسته اهمیت دارد چرا که اگر شما از معروفترین برندهای جهانی در تامین نیاز نظارتی خود با کابل کشی غیر اصولی و بدون کارشناسی و سهل انگارانه استفاده نمایید کیفیت مناسبی در تصاویر خروجی دریافت نخواهید کرد. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. در نوع ثابت، تلفن به خط ثابت منزل یا محل کار متصل شده تا در زمان لازم از این خط تماس برقرار شود. برای نصب دوربین مداربسته در ساختمان باید مهم ترین و حساس ترین محل ها را تعیین کنید. وظایف و ویژگی های شرکت دوربین مدار بسته این روزها شرکت دوربین مدار بسته بسیار زیاد است اما بهترین آنها شرایط و ضوابطی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت نمایید، این شرایط عبارتند از: دارا بودن مجوز از اتحادیه مربوطه دارا بودن خدمات تعمیر دوربین مدار بسته دریافت هزینه بر اساس نرخ مصوب ارائه ضمانت نامه خدمات پس از فروش ارائه آموزش نحوه استفاده از دوربین های مدار بسته برخورداری از نصابان حرفه ای و با تجربه قبول هر گونه خسارت وارد شده به مشتری از جانب نصاب رعایت استاندارد ها و ایمنی ها هنگام نصب توجه کنید که نصاب دوربین مدار بسته قبل از شروع عملیات می بایست سیم کشی برق ساختمان را بررسی نماید سپس اقدامات لازم را به عمل آورد؛ زیرا در غیر این صورت با مشکلات زیادی همراه خواهد شد.

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته ، کابل مخصوص جهت انتقال ویدئوها از دوربین به دستگاه های DVR و یا NVR می باشد. کاربرد دوربین های مدار بسته و مزایای آن ها: دوربین های مدار بسته براساس کاربرد هایشان به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: کاربرد صنعتی کاربرد امنیتی کاربرد کنترل ترافیک بررسی جرائم راهنمایی و رانندگی کاربرد فضایی کاربرد پلیسی که افراد و سازمان های خصوصی و دولتی متناسب با نیاز خود و سهولت در اجرای قوانین، از آن استفاده می کنند. یکپارچگی و منظم بودن: اگر دوربین مداربسته وایرلس را نصب کنید، دیگران نگران کابل های آن هم نیستید. یک نصاب دوربین مداربسته باید از تجربه و تخصص بالایی در این امر برخوردار باشد و به همین دلیل نیز متقاضیانی که قصد نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی دوربین مداربسته را برای منازل و دیگر اماکن خود دارند، باید در انتخاب شرکت نصب دوربین مداربسته بسیار دقت کنند. توجه داشته باشید که اگر محل نصب دوربین نور کمی داشته باشد نصب دوربین رنگی کارایی خوبی نخواهد داشت و قبل از نصب دوربین این مسئله را با کارفرما در میان بگذارید. وجود این قابلیت به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید محل مورد نظر را از محیطی دور کنترل کنید.

قیمت نصب دوربین های مدار بسته با توجه به نرخ نامه رسمی که از سوی اتحادیه اعلام می شود، تعیین می گردد. به همین دلیل در این صفحه از استاده به معرفی نصابان دوربین مدار بسته در تهران خواهیم پرداخت و نرخ و اجرت نصاب دوربین را نیز خواهید دید. به همین دلیل، آپشنها و قابلیتهای این دستگاه همواره در حال پیشرفت هستند و تعداد و کیفیت آنها در مدلهای جدید افزایش یافته است. در حال حاظر دوربین مداربسته ای پی در بازار ایران تا کیفیت 26 مگاپیکسل یافت می شود که با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در این عرصه بزودی می توان شاهد کیفیت های بالاتر بود. در مدل دوم رستوران موسیقی زنده را به مشتری واگذار کرده و این مشتریان هستند که همراه موسیقی میخوانند. از ویژگی های اصلی سیستم امنیتی دزدگیر مدل BF-A1 دارای رابط کاربری بسیار آسان و قدرت مند ، نمایشگر رنگی و لمسی ، قابلیت اتصال سیم کارت ، تلفن کننده ثابت ، دستیار صوتی فارسی ، سانترال فارسی ، ده زون ورودی ، هشت پورت ورودی و خروجی جهت کنترل تجهیزات نام برد. پس بهتر است برای مشاهده تصاویر با کیفیت از یک نمایشگر مناسب استفاده کنید. دستگاه را با فاصله از دیگر لوازم الکترونیکی نصب کنید.

در این مکان حتما دوربینی نصب کنید که هم ضد آب باشد و هم مجهز به دید در شب باشد. روشنایی در شب را نیز باید مورد نظر قرار دهید. دوربین مدار بسته برای مشاهده و نظارت بر اماکن داخلی و خارجی منازل، ادارات، شرکتها، معابر و هر جایی که حساسیت خاصی دارد مورد استفاده قرار میگیرد و انواع مختلفی بسته به شرایط محیط دارند. اما انتخاب بهترین دزدگیر اماکن، اقدامی مهم و حساس است؛ زیرا شما هنگام خرید با انواع و مدلهای متنوعی مواجه خواهید شد که ممکن است انتخاب را برای شما سختتر نماید. در پایان در مجموع باید گفت که با توجه به هزینه در نظر گرفته شده و نیاز خود، باید به نصب دوربین مدار بسته بپردازید که بسیار بهتر است قبل از خرید دوربین از یک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کند. در این صورت شما میتوانید بهترین دید دوربین را داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید. نوع تجهیزات جانبی، کیفیت کابل متناسب با نوع سیگنال ها و نیز متراژ مورد نظر، شبکه کامپیوتری، مانیتور، دوربین مداربسته، داکت کشی، راه اندازی سرور، سیم کشی شبکه و …

در ادامه به عمومی ترین مکان هایی می پردازیم که در هر فضای مسکونی این مناطق وجود دارد. دوربین هایی که امروزه جز مهمترین تجهیزاتی محسوب می شوند که افراد و مسئولین برای مانیتورینگ و حفاظت ازساختمان ها و مکان های مختلف، از آنها استفاده می کنند. بهترین نصاب دوربین مداربسته در کشور علاوه بر تجربه و تخصص بالا، باید خلاقیت و مهارت بالایی نیز در انتخاب قسمت های مختلف منزل یا هر مکان دیگر برای قرار دادن دوربین مداربسته برخوردار باشد. برخی از دزدگیرهای اماکن همچنین می توانند به دستگاه های دیگر مانند دوربین مداربسته، دتکتور دود و ترموستات هوشمند متصل شوند. برخی از افراد به دلیل نصب دوربین مخفی در منزل مجبور میشوند تا نصاب را به خانه راه دهند؛ از همین رو نصاب مورد اطمینان بسیار با ارزش است. برخی محیط ها به دلیل فضایی که دارند نیاز به دوربین های بادوام تر و سخت تری دارند. کاربرد اصلی دوربین های مدار بسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد آنها فراتر از سیستم های حفاظتی شامل کاربردهای پلیسی ، نظامی ، فضایی ، صنعتی ، کنترل ترافیک و تصویر برداری نامحسوس است. بنابراین مهم است تا لیستی از تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز و مکان هایی که از اولویت بالاتری برخوردار هستند تهیه کنید.

ارتفاع نصب دوربین مدار بسته نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که معمولا در محدوده ۲ تا ۲.۵ متر است. این موارد عبارتند از: داخلی یا خارجی بودن محیط نوع دوربین گردان یا ثابت بودن آن لوله گذاری نوع سیم کشی برای دوربین ارتفاع محل نصب برآورد هزینه تجهیزات مورد استفاده جهت نصب دوربین مدار بسته سقفی یا پایه دار بودن دوربین زمان انجام کار دو نکته مهم: یک: دقت کنید که اگر ساختمان شما برای دید بهتر دوربین مداربسته نیاز به پایه داشته باشد؛ اکثر نصابان وظیفه تهیه پایه دوربین را بر عهده مشتری قرار می دهند و ابعاد و اندازه پایه را به مشتری اعلام می کنند تا تهیه نمایند. ما در تمام مناطق فوق آماده ارائه خدمات نصب و پشتیابنی برای سیستمهای حفاظتی و نظارتی شما هستیم، همچنین در صورتی که نیاز به تعمیر در محل برای دوربین مداربسته خود دارید میتوانید با فروشگاه دوربین مداربسته آریا تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نصاب دوربین مداربسته ما که در حوزه نصب دوربین مداربسته غرب تهران فعالیت میکند در محل حضور یافته و با ارائه بهترین کیفیت و نازلترین قیمت نیاز شما برای خدمات پس از فروش دوربین مداربسته را رفع نماید. بر اساس دوربینی که انتخاب می کنید تصویری با رزولوشن متفاوت به شما ارائه خواهد شد.

همچنین شرکت الکامپ از معدود شرکتهایی می باشد که از نصاب هایی استفاده می کند که دارای کارت نصابی از سوی اتحادیه دوربین های مدار بسته باشد. شرکت الکامپ از جمله شرکتهایی است که بصورت یکپارچه کار واردات، مشاوره ، فروش و نصب دوربین های مداربسته و تجهیزات آنرا انجام می دهد که مزیت کار زمانی مشخص می شود که مشتری برای خرید دوربین مداربسته به شرکت مراجعه می کند، شرکت در این مرحله براساس مشاوره که با مشتری انجام داده پکیج مناسب را به مشتری معرفی می کند و بعد از خرید با استفاده از نصاب های باتجربه که از سوی اتحادیه دوربین های مداربسته تأیید شده اند اقدام به نصب دوربین های مشتری کرده که استفاده از نصاب تأیید شده باعث می شود که دوربین ها در جای مناسب و براساس استانداردهایی که برای نصب وجود دارند انجام شود که در نهایت این کار باعث عملکرد صحیح این تجهیزات می شود و در آخر با توجه به شرایط پکیج بمدتی مشخص پشتیبانی لازم برای رفع مشکلات احتمالی کارکرد تجهیزات بعمل خواهد آورد. تعداد دوربین های مورد نیاز را بر اساس وسعت منطقه پوشش دهی بررسی کنید و بهتر است در خرید دوربین مدار بسته خساست را کنار گذاشته و دوربین های با کیفیت را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا تصاویر واضح و فاقد نویز را از دوربین دریافت کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی