6 دلیل برای خرید آریزو 6 پرو

فاکتور طراحی مدرن در این خودرو فراتر از نمای بیرونی است و المان‌های اسپرت در داخل کابین هم از یکپارچگی در طراحی خودرو حکایت دارند. اگر فضای جادار کابین برای شما حائز اهمیت باشد، آریزو 6 پرو یک انتخاب مناسب است که 5 سرنشین را به راحتی در خود جای می‌دهد. همچنین با توجه به  تمایل مصرف‌کنندگان به داشتن صفحه نمایش بزرگتر، دو نمایشگر 10.25 اینچی در این خودرو قرار دارد که نیاز سرنشینان را به خوبی اقناع می‌کند.

  1. آپشن‌های رفاهی:

اگر همراه داشتن همیشه شارژر موبایل برای شما هم معضل است، آریزو 6 پرو همان خودرویی است که با شارژر وایرلس خود، این دغدغه را برای همیشه از بین می‌برد.

همچنین دیگر جایی برای خستگی و عوارض ناشی از رانندگی طولانی وجود ندارد چرا که آریزو 6 پرو به تنظیم 6 جهته برقی برای صندلی راننده مجهز است.

امروزه رانندگی، دیگر به  امکانات اولیه خودرو خلاصه نمی‌شود و مجموعه عواملی را دربرمی‌گیرد که در افزایش لذت رانندگی نقش دارند. برند لوکس «فونیکس» هم به خوبی روی این موضوع تمرکز دارد و نسخه فیس‌لیفت محصولات این برند با پسوند «پرو» در راستای تحقق لذت رانندگی و رضایت حداکثری مشتریان ارائه می‌شود. آریزو 6 پرو، جدیدترین محصول برند «فونیکس» در بازار به حساب می‌آید و در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایلی برای خرید آن بپردازیم:

  1. طراحی:


منبع: https://charkhan.com/130677/6-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%88-6-%D9%BE%D8%B1%D9%88/

  1. کابین دلنشین:

  1. گارانتی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش

اما برگ برنده اصلی این خودرو نسبت به رقبا به زعم کارشناسان در تکنولوژی آن است. در دنیای هوشمند امروز، بهره‌مندی خودرو از رادارهای همیار راننده (ADAS) ضمن تسهیل رانندگی، احتمال تصادف را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. اتفاقی از جنس نیاز به تغییر ناگهانی لاین، در رانندگی امری‌ اجتناب‌ناپذیر است که در حالت کلی می‌تواند خطرناک باشد. آریزو 6 پرو از رادار نقطه کور BSD بهره می‌برد و در صورت وجود خودرو خارج از دید در لاین مجاور، روی آینه کناری به راننده هشدار می‌دهد. رادار دیگر از این مجموعه، هشدار بر اثر تغییر لاین LCA است که به دوران تغییر لاین غیراصولی و خطرساز پایان می‌دهد. رادار هشدار ترافیک جانبی RCTA هم ریسک خروج از پارک، با دنده عقب را به صفر می‌رساند و وسیله عبوری از مسیر را به راننده اطلاع می‌دهد.

 

آنچه از دید مخاطب خودرو پنهان نمی‌ماند فاکتور زیبایی است که در آریزو 6 پرو به روشنی مشاهده می‌شود. طراحی آریزو ۶ پرو، اسپرت و بسیار چشم‌نواز است. چراغ‌های کشیده و پیوسته در نمای عقب خودرو، جلوه‌ای مدرن و جذاب به این خودرو بخشیده که بینندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت‌های شگرف در عرصه تکنولوژی، روز به روز فاصله کمتری را تا رویای رانندگی تمام اتوماتیک و عاری از ریسک تصادف، شاهد هستیم. برند فونیکس هم به‌عنوان پرچم‌دار نوآوری و تکنولوژی در بازار خودرو ایران نشان داده برای تجربه مشتری اهمیت ویژه‌ای قائل است. فونیکس نشان داده است که برای تصمیم‌گیری و ارائه خودرو می‌توان کمالگرا بود و زیبایی و تکنولوژی روز را همزمان برای افزایش حداکثری رضایت مشتریان، پیشکش کرد. فاکتور هوشمندی و ایمنی در رانندگی، برای خریداران در دنیای هوشمند امروز بسیار حائز اهمیت است. وجود گارانتی و شبکه قدرتمند خدمات، طراحی اسپرت و جوان‌پسند به همراه آپشن‌ها و رادارهای هوشمند، در مجموع سبب می‌شود آریزو 6 پرو شایسته عنوان سدان لوکس بازار خودرو باشد.

  1. ایمنی:

 

آنچه ظرف همین مدت کوتاه در خط مشی فونیکس مشهود است به بالا بردن سقف رضایت مشتریان، مربوط می‌شود. بهره‌مندی تازه‌ترین عضو خانواده فونیکس از 5 سال / 150 هزار کیلومتر گارانتی، در کنار 2 سال / 6 نوبت سرویس رایگان، خدمتی‌ست که کمتر از جانب شرکت‌های ایرانی سابقه دارد. تیراژ خودروهای این شرکت در بازار و یکسان بودن قطعات در بسیاری از مدل‌ها نیز، خیال خریداران را از بابت تأمین قطعات نیز آسوده می‌کند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شب سرد زمستانی ترجیح بدهید پیش از ورود به خودرو، دمای آن مطابق آخرین تنظیم شما تغییر کند. در کنار قابلیت گرم‌کن صندلی‌های جلو، این خودرو با امکان ریموت-استارت و تهویه مطبوع خودکار، پیش از ورود راننده هم می‌تواند دمای مطلوب را به فضای کابین بیاورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو به نشانی زیر مراجعه نمایید:

اگر قصد خرید یک سدان لوکس را دارید اطلاع از ویژگی‌هایی که خودرو برای شما به همراه دارد، می‌تواند کمک بزرگی در باز شدن افق دید و اتخاذ تصمیم بهتر باشد.

امکان کنترل خودرو به ویژه در سر پیچ‌ها یکی از فاکتورهای مهم در ایمنی خودرو است که آریزو 6 پرو با بهره‌مندی از سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کنترل کشش TCS، به خوبی از پس آن برمی‌آید. برخورداری از 6 کیسه هوا نیز در کنار سامانه‌های هوشمند ترمز، این خودرو را بر فراز قله‌های ایمنی نشانده است.

  1. تکنولوژی (رادارهای ADAS):

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی