تحویل زودتر از موعد محصولات ایران خودرو


یه عاشق ماشین؛

لزوم رشد تنوع و حجم عرضه خودروها در بورس کالا
قائم مقام بورس کالای ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به رشد عرضه خودروها در بورس کالا و استقبال خوب مردم، روزانه حجم بالایی کد بورسی برای مشتریان متقاضی خرید خودرو صادر می شود و یکی از موارد مهم، تحویل زودتر از موعد خودروسازان به خریداران خودرو‌ از بورس کالاست.
سید جواد جهرمی افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط ایران خودرو، دیگر خودرو ناقص و دارای کسری قطعات تولید نمی شود و این امر در رضایتمندی و عرضه مطلوب خودرو به بازار تاثیر مثبت دارد.
وی با بیان این که با توجه به عرضه خودرو در بورس و خرید خودرو توسط مشتریان واقعی، استقبال خوبی از عرضه محصولات در بورس توسط مردم صورت گرفته، یادآور شد: بورس کالا با توجه به وظایف و براساس مقررات آماده همکاری با خودروسازان برای عرضه محصولات آنان در بورس است.
قائم مقام بورس کالای ایران ادامه داد: با توجه به روند استقبال مردم از محصولات ایران خودرو در بورس و شرایط مطلوب، پیشنهاد می شود ایران خودرو  نسبت به تنوع و همچنین افزایش تیراژ محصولات برای عرضه در بورس اقدام کند.
جهرمی به مزایای عرضه خودرو در بورس اشاره کرد و گفت: از مزایای عرضه خودرو، تحویل سر موعد و حتی زودتر از زمان اعلامی از سوی خودروسازان است که این موضوع رضایت خریداران را به همراه دارد.
وی افزود: با عرضه خودرو در بورس دولت در کنار خودروساز منتفع خواهد شد و خودروساز محصول تولید شده را بدون زیان به دست مشتریان واقعی می رساند و همچنین مشتری خودرو مورد نیاز را با قیمت کم تر از بازار و به صورت مستقیم خریداری می کند.
گفتنی است، جمعی از مدیران بورس کالا با حضور در ایران خودرو از سالن های پرس، بدنه سازی پنج، مونتاژ یک و مرکز تحقیقات ایران خودرو بازدید کردند و در جلسه ای که با حضور قائم مقام بورس کالا، قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه ها، معاون مالی و اقتصادی و مدیر بازاریابی و کارشناسان فروش برگزار شد پیشنهادها و برنامه های ایران خودرو برای تعامل بهتر و عرضه محصولات جدید و تعمیق همکاری با بورس کالا ایران مطرح شد.












منبع: https://charkhan.com/136041/%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%B2%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%B9%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1/

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی