در کابین، عناصری از سری Fulwin را مشاهده خواهیم کرد. برای مثال در Omoda 5 شاهد یک نمایشگر 15.6 اینچی 2.5 k با 1000 نیت روشنایی بودیم که قادر به جابجایی بود و با صدا و حالت بدن کنترل میشد؛ درست مانند چیزی که در زیکر ایکس وجود داشت. چری ادعا میکند که فرمان سبک گیمینگ دارد و برای ساخت آن از کنترلر پلیاستیشن 5 الهام گرفته شده است. صندلیهای چرمی نیز به صورت گیمینگ ساخته شدهاند.
این مدل به ابعاد 4945، 1978 و 1489 میلیمتر و فاصله بین دو محور 3000 میلیمتر مجهز شده، برد 905 کیلومتری آن نیز حائز اهمیت است. ارزانترین تریم این مدل به موتوری با قدرت 185 کیلووات مجهز شده، در کابین نیز شاهد یک نمایشگر میانی مشابه Omoda 7 هستیم که به همراه پنل ابزار 12.3 اینچی عرضه شده است.
همچنین مدل دیگری به نام چری اکسید اکسلانتیکس ES معرفی شده که نسخه صادراتی سدان Sterra ES است. این دو تفاوتهایی با یکدیگر دارند که مهمترین آنها ظاهر تهاجمیتر، چرخها و رنگ زرد اکسید اکسلانتیکس ES است.
سیستم صوتی سونی به همراه 12 بلندگو و سیستم تهویه هوا از جمله مواردی هستند که در کابین به چشم میخورند. در بخش فنی، یک موتور 1.5 TGDi وجود دارد که 115 کیلووات قدرت دارد و گشتاور آن نیز برابر با 220 نیوتن متر است. برد الکتریکی خودرو 95 کیلومتر برآورد شده، همچنین گفته میشود که برد ترکیبی آن نیز برابر با 1250 کیلومتر خواهد بود.
با نگاهی به بخش جانبی، میبینیم که دستگیره دربها به صورت کامل مخفی نشدهاند، این نوع طراحی علاوه بر اینکه بسیار سادهتر ساخته شده است، روی بهبود ایرودینامیک نیز تاثیرگذار خواهد بود.
خودروی Omoda 7 یک مدل پلاگین هیبریدی با نسخه ICE است که از نظر ابعاد به ترتیب دارای 4621، 1872 و 1673 میلیمتر طول، عرض و ارتفاع و فاصله بین دو محور 2700 میلیمتر است. چرخهای 20 اینچی ظاهر زیبایی به خودرو بخشیدهاند، بنابراین با نگاهی به ظاهر و ویژگیهای آن ممکن است به یاد Omoda 5 بیفتیم که البته تعجببرانگیز نیست؛ چون چری برای ساخت آن از این مدل الهام گرفت.