KuCoin 3 69.1 برنامه «کوکوین صرافی بزرگ ارز دیجیتال» برای اندروید!

داماهی پی برای حساب های عادی تا سقف 3 میلیون تومان روزانه امکان خرید را فراهم کرده است. در صورتی که به میزان بیشتری از تراکنش نیاز دارید، می توانید تلفن ثابت خود را وارد کرده و سقف تراکنش های خود را بالا ببرید. لیو همچنین در ادامه افزود که بر خلاف شایعات اخیر کوکوین هیچ‌گونه مشکل نقدینگی در بازپرداخت وجوه کاربران ندارد و حتی ۳۰۰ کارمند جدید برای گسترش فعالیت‌های خود استخدام کرده است. او در ادامه صفحه چت خود با این کاربر را منتشر کرد و افزود که این فرد به دنبال کسب درآمد از طریق ایجاد ترس است.

  • صرافی کوکوین علاوه‌ بر امنیت بالا، کاربرد آسان و و پوشش دهی بیش از 200 نوع ارز دیجیتال، جز یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای سرمایه گذاران حرفه‌ای و مبتدی می‌باشد.
  • در این بخش مقابل عبارت Google Verification ابتدا گزینه Set سپس Send Code را انتخاب کنید.
  • شما بدون هر گونه تنظیمات خاص و بر اساس موارد پیش فرض تعیین شده می توانید در این صرافی فعالیت کنید.
  • هرگاه گذرواژه را وارد کردید، تا دو ساعت بعد اعتبار داشته و نیازی به ورود دوباره رمز عبور نمی باشد.

بودجه 20 میلیون دلاری مورد نیاز برای توسعه این صرافی از طریق عرضه اولیه توکن های آن با نماد KCS تامین شد. دفتر مرکزی این صرافی در حال حاضر در یکی از کشورهای کوچک قاره آفریقا به نام سیشل قرار دارد. برای ترید و معامله در کوکوین، پس از ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه ترید در نوار ابزار در قسمت بالایی صفحه اصلی کلیک کنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از exchange کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. سپس با توجه به نیاز خود بر روی یکی از گزینه های اسپات یا فیوچرز کلیک کنید. یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال که خدمات و رابط کاربری آن را بسیار نزدیک به صرافی معتبر بایننس به شمار می آورند صرافی کوکوین است.

معایب صرافی کوکوین

شما با تنظیماتی که بر روی ربات اعمال می کنید می توانید از امکانات فوق العاده آن بصورت رایگان استفاده کنید. در این ویدیو آموزشی این بخش بصورت کامل و گام به گام قابل مشاهده است. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم یکی از دلایل اصلی محبوبیت صرافی کوکوین نسبت به دیگر صرافی‌ها، کارمزد بسیار پایین آن است.

  • آیا نمی‌دانید چگونه در این صرافی ارز دیجیتال بخرید؟ این کار هم همانند ایجاد حساب کاربری، بسیار آسان است.
  • لذا کاربران ایرانی تنها می‌تواند از خدمات این صرافی بدون انجام احراز هویت استفاده کنند.
  • با انتخاب هریک از گزینه‌های ۲۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ درصد می‌توانید مشخص کنید که چه مقدار از دارایی شما به خرید اختصاص پیدا کند.
  • برای ترید رمزارز نیز باید به بخش Markets بروید و حالت معاملاتی خود را انتخاب کنید.
  • را انتخاب کنید، این عبارت نمایش داده شده با رنگ قرمز به شما تذکر می دهد که حتما شبکه خود را درست انتخاب نمایید و با شبکه آدرس مقصد بایستی یکی باشد.
KuCoin 3 69.1 برنامه «کوکوین صرافی بزرگ ارز دیجیتال» برای اندروید! همانطور که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین توضیح داده شد، ثبت‌نام اولیه در این صرافی، فقط نیازمند آدرس ایمیل شما است. کاربرانی که با سطح احراز هویت نشده اقدام به ثبت نام درصرافی KuCoinمی‌کنند، محدودیت‌هایی برای برداشت و خرید خواهید داشت. در این قسمت، نحوه واریز و برداشت وجه از حساب کاربری در صرافی کوکوین را بررسی می‌کنیم. بعد از ورود به حساب کاربری خود، برای این منظور باید وارد بخش Assets شوید. صرافی کوکوین به‌طور رسمی اعلام کرده است که از کاربران فعال در ایران پشتیبانی نمی‌کند، ولی نیاز به استفاده از vpn یا vps نیست، البته توجه کنید که این مسئله به‌نوعی ریسک به شمار می‌رود.

، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثلآموزش ارز دیجیتال در تهراناستفاده کنید. حساب کاربری شما با فعال کردن احراز هویت دوعاملی ایمن‌تر شد. درصورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، کد تاییدی به شماره همراه یا آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. سپس کوکوین از شما می‌خواهد دستگاه تلفن یا ایمیل‌تان را بررسی کنید. طرح پیش فرض یک نمودار قیمت را نشان می دهد تا یک نمای کلی از عملکرد قیمت با استفاده از شمعدان ارائه دهد. نرم افزار و ابزار نمودار سازی توسط Tradingview تهیه شده است که بیشتر معامله گران رمزنگاری با آن آشنا خواهند شد.

اتهام لارک دیویس برای فروش ارزهای دیجیتال اسکم

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی