STELVIO آلفارومئو ایران | samandblog

آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید.

http://artofmarketing.ir

در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید. این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن مجله خبری خودرو سمند متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. لازم به ذکر است که موتور خودروی آلفارومئو جولیتا به صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ طراحی و تولید شده و حجم آن ۱۳۶۸ سی سی است.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم؟

این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد. این موضوع درمورد 8سی کامپتیزیون به حداکثر رسید؛ در این ماشین عناصر کربن ماشین را بسیار منحصر بفرد ساختند. آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد. بویژه، بخش جلویی آلفا میتو دارای ورودی های هوای بزرگ است که جهت ایجاد امکان تنفس برای واحد قدرت نیرومند مورد نیاز است. این مدل همچنین دارای نسخه ای زیبا از پنجره ی مشبک کلاسیک و یک نشان برروی کاپوت است.

ماشین کودک آلفا رومئو

این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.

نقد و بررسی‌ها

تنوع توليد و كيفيت بالای محصولات اين مجموعه را ، به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادی ،آبی ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. مانند هر ماشین دیگری، اما شاید بیش از دیگران آلفا رومئو، داشبورد بدون شک یکی از عناصری ست که واقعا با دیگران متفاوت است. داشبورد نشانگر پیشرفتگی ماشین است که همراه با ماشین طی سالیان تغییر میکند. جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند.

  • امکانات رفاهی و تجهیزات تعبیه شده در این خودروی لوکس و جمع و جور ایتالیایی قابل قبول و مناسب است.
  • کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.
  • آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید.
  • تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا در چندین رنگبندی موجود است که شما می توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروشگاه ، خرید خود را انجام دهید .
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی