STELVIO آلفارومئو ایران | samandblog

چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است. برخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. نمای سانروف بیشتر نصیب سرنشینان جلویی خودرو می‌شد و چندان برای سرنشینان عقب خیری نداشت. سقف‌ها پاناروما تمام این محدودیت‌ها را کنار زده و تمام سرنشینان را به یک منظره دوست‌داشتنی از آسمان مهمان کرد.

در کارشناسی خودرو به چه مواردی باید توجه کرد؟

میتو باوجود بدنه مستحکم و وجود 6 کیسه هوایی در قسمت جلو، جانبی و پرده‌ای تا حد زیادی حافظ جان شما در تصادفات احتمالی است. در یک نگاه کلی امنیت سرنشینان بزرگسال در این خودرو 97 درصد، امنیت سرنشینان خردسال 84 درصد، امنیت عابرین پیاده 71 درصد و کیفیت عملکرد دستیار ایمنی خودرو 60 درصد می ‌باشد. سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند. همچنین در صورتی که برای رفت و آمد همراه فرزندان خود از صندلی عقب استفاده کنید و تجهیزات ایمنی مانند صندلی کمکی و… استفاده کنید، این افراد نیز تا حد زیادی در امان خواهند بود.

مدل‌های ون[ویرایش]

ماکت ها با کیفیت وبا جزئیات و مقیاس های دقیق از برند های مختلف و نام آشنا امثال اتوآرت نورو کیوشو مایستو ویلی بوراگو سی ام سی میباشند. پشتیبان فنی سایت آقای احسان تاک درآباد و مدیر فروشگاه و صاحب امتیاز و منتفع فروشگاه آقای احسان بیروتی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آقای احسان بیروتی می باشد. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند. یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است.

این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد. من مدل 2015 رو داشتم، تجربیاتم رو با دوستان مجله خبری خودرو سمند درمیان میزارم شاید کمکی باشه براتون در انتخاب این ماشین. در ترافیک تو سربالایی باشین هم کلاچ داغ میکنه و پیام میده ک مجبورین یکم صبر کنید خنک شه.

  • البته کم‌رنگ شدن فعالیت واردکننده آن، که به خدمات پس از فروش ضعیف و همچنین عدم تامین کافی قطعات آن منجر شده، از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده این برند خوش‌نام، در این روزها از آن جایگاه خوب سال‌های اولیه ورودش به ایران، فاصله بگیرد.
  • این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود.
  • این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد.
  • حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است.
  • برخورداری از سیستم کروز کنترل و دارا بودن رینگ ۱۸ اینچی و طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل ایتالیایی است که نقش موثری در فروش بسیار بالا و محبوبیت این خودرو داشته است.
  • به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد .
این خودرو مجهز به سیستم کنترل ایستایی در سربالایی بوده و به سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری نیز تجهیز شده است . این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است. امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول ایتالیایی است. این اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی