برند ام وی ام، با نزدیک به 20 سال سابقه حضور در صنعت خودروسازی ایران توانسته خود را به نامی آشنا در جادهها و شهرهای ایران تبدیل کند و خودروهای این برند بخش قابل توجهی از سلیقه و انتخاب ایرانیان را به خود اختصاص دادهاند.
شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از تاریخ 3 تا 6 آذر ماه 1401 در حالی با حضور فعالان مطرح صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان برگزار شد که برند ام وی ام با کراساورهای جدیدش، حضوری پر رنگ در آن داشت.
اما رویه جدید ام وی ام موجب شده تا این برند با سابقه، به سمت تولید خودروهای تکنولوژی محور و جوانپسند حرکت کند و در همین راستا، دو کراساور جدید ام وی ام یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو، موفق شدهاند در رویدادهای خودرویی اخیر توجه زیادی را به خود جلب کنند.
ایکس 55 پرو به عنوان پرچمدار برند ام وی ام با موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکسCVT ۹ سرعته در کنار طراحی اسپورت و مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، کابین آکوستیک و امکانات بهروزی نظیر صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم کنترل پایداری Bosch ESP، ترمز پارک برقی و سیستم نگهدارنده خودرو Auto Hold، پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی و تغییر حالت رانندگی Eco/Sport، نورپردازی داخلی هفترنگ، دوربین ۳۶۰ درجه و کول باکس، جذاب ترین محصول غرفه ام وی ام در این نمایشگاه بود که همچون نمایشگاههای قبل، با استقبال مخاطبان مواجه شد.
اما در کنار ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو به عنوان کراساورهای جوانپسند، ام وی ام دو خودرو خانوادگیتر خود را هم به شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان آورد؛ تیگو 7، که محصولی نام آشنا در بازار ایران بهحساب میآید و آریزو 5 توربو، سدان خانوادگی ام وی ام، دو محصول دیگر این برند با سابقه در نمایشگاه خودرو اصفهان بودند.
نکته قابل توجه آنکه استقبال مخاطبان از ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو در نمایشگاه اصفهان که چیزی حدود 12000 بازدیدکننده به خود دید نشان میدهد ارائه خودروهای جوانپسند و تکنولوژی محور از جانب ام وی ام توانسته نیاز جامعه جوان ایران به چنین خودروهایی را به خوبی پاسخ دهد و به نظر میرسد که میتوان این دو کراساور ام وی ام را به عنوان دو خودرو محبوب در بازار ایران معرفی کرد.