خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | samandblog

از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم. بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید.

ساعات کاری

این خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. بود قطعات خودرو و سختی تعمیر موتور پیشرفته از دیگر دلایلی است که آن را برای استفاده در ایران نامناسب می‌کند.

  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • اگر کمی سخت‌گیرانه به طراحی چهره میتو آلفارومئو نگاه کنیم می‌توان گفت کمی از حد انتظار پایین‌تر است.
  • میتو باوجود بدنه مستحکم و وجود 6 کیسه هوایی در قسمت جلو، جانبی و پرده‌ای تا حد زیادی حافظ جان شما در تصادفات احتمالی است.
دایره‌هایی که بازهم حس و حال یک ماشین مسابقه‌ای قدیمی به ما می‌دهد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه مجله خبری خودرو سمند خریداران خودروهای لوکس بوده است. تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد.

آلفارومئو جولیتا

درمورد ماشینهای مسابقه، یا ماشینهای کاملا اسپورت مانند تی زی 2 و 33استرادیل _سرعت سنج به قسمت کناری و روبروی سرنشین جلو منتقل شد. قیمت روز آلفارومئو در ایران جهت خرید خودرو را از کارشناسان ما، آلفارومئو ایران بخواهید. قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید. بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد.

http://artofmarketing.irسری دوم جولیتا وارداتی، در مدل 2014 و با ارتقای برخی امکانات و همچنین با تغییر بسیار مختصر چهره‌اش، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت. تبلیغات گسترده و جذابیت‌های خاص این برند، به استقبال خوب مشتریان از جولیتا منجر شد؛ همان خودرویی که همچنان نیز از معدود هاچ‌بک‌های لوکس، اسپرت و گران‌قیمت کشورمان محسوب می‌شود. البته کم‌رنگ شدن فعالیت واردکننده آن، که به خدمات پس از فروش ضعیف و همچنین عدم تامین کافی قطعات آن منجر شده، از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده این برند خوش‌نام، در این روزها از آن جایگاه خوب سال‌های اولیه ورودش به ایران، فاصله بگیرد. عمده جولیتاهای وارد شده به کشورمان، در دو تیپ Sportiva و QV Line هستند که مهم‌ترین تفاوت‌شان در برخی جزییات ظاهری (مانند رنگ دستگیره، رنگ قاب آینه‌ها، نوع رینگ، کیت برمبو و …) است. همچنین برخی از نسخه‌های وارداتی مجهز به پکیج Red Line هستند که آنها را می‌توان با جلوپنجره لانه زنبوری با رنگ مشکی، تزیینات قرمز رنگ درون سپر و رکاب‌های جانبی و همچنین کمربندهای ایمنی قرمز، تشخیص داد. تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم.

تشک بادی داخل ماشین هیوندای النترا

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی