گردهمایی آخرسال برند فونیکس برگزار شد

جک لی ضمن اشاره به شرایط بازار ایران و همچنین استقبال از محصولات کمپانی چری در ایران، افزایش تولید محصولات و همچنین عرضه محصولات جدید و به روز کمانی چری در ایران را از مهمترین برنامه های سال آینده چری در ایران دانست. عرضه خودروهای هیبریی و برقی از مهمترین برنامه های مدیران خودرو در سال آینده است.

عصر روز شنبه، برند لوکس فونیکس، در مراسمی به مناسبت پایان سال 1401 شمسی، نشست صمیمانه ای با اصحاب رسانه و مدیران ارشد مدیران خودرو را برگزار کرد.

در ادامه مراسم پس از پخش چندین کلیپ از محصولات فونیکس، آقای جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو در ایران، به صورت تصویری دقایقی برای حضار و اصحاب رسانه سخنانی را در خصوص برنامه های جدید این شرکت بیان داشت.

در پایان مراسم نیز، عکسی به یادگار از مدیران ارشد برند لوکس فونیکس در ایران با اصحاب رسانه ثبت گردید.

در ابتدای این مراسم، حامد رحمانی، مدیرمارکتینگ برند فونیکس در ایران؛ ضمن اشاره به فعالیت گسترده این برند نوظهور در سال جاری، در خصوص موفقیت‌های کسب شده فونیکس توضیحاتی مطرح و در مورد برنامه ها و محصولات جدید این برند برای سال آینده در ایران را مطرح کرد.

پس از ایشان، علی شریعت، مدیریت بازرگانی مدیران خودرو در ایران، طی سخنان کوتاهی، اشاره به برنامه گسترده تولید و عرضه محصولات فونیکس اشاره کرده و عنوان داشت که در سال آینده تولیدات محصولات مدیران خودرو و فونیکس قطعا بیشتر از امسال خواهد بود و برنامه ها و محصولات جدیدی در قالب دو برند MVM و fownix در ایران عرضه خواهد شد.

تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو، تیگو 8 پرو مکس، آریزو 6 پرو و فونیکس FX محصولات لوکسی هستند که این برند در سال جاری وارد بازار کشور کرده است.


منبع: https://charkhan.com/138616/%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

برند فونیکس به عنوان بازوی لوکس محصولات مدیران خودرو در ایران، چندی است فعالیت خود را آغاز و چند محصول لوکس را نیز وارد بازار کرده است که مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی