شماره تماس 5 رقمی ارتباط با مشتریان فردا موتورز اعلام شد

این شرکت با عرضه محصولات جدید و لوکس نظیر خودرو سوبا M4‌ و ارائه خدمات پس از فروش متمایز با عنوان “پلاس هوم سرویس” گام هایی عملی در راستای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود برداشته و اکنون با راه اندازی این سامانه می تواند گامی مثبت در جهت بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی مناسب برای شکایات احتمالی از طریق اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه نیز بردارد.

فردا موتورز به عنوان یکی از فعال ترین تولیدکنندگان خودرو در سطح کشور با تولید محصولات سواری نظیر FMC 511، FMC SX5، FMC T5‌ و Suba M4 اکنون به بیش از 10 هزار مشتری خدمت رسانی می کند.

 



منبع: https://charkhan.com/144433/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-5-%D8%B1%D9%82%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7/


ADS B1
جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت فردا موتورز به آدرس www.fardamotors.com مراجعه نمایید.

گروه صنعتی فردا در راستای سهولت ارتباط با مشتریان و به منظور خدمت رسانی بهتر به آنان، اقدام به راه اندازی خط جدید 5 رقمی واحد امور مشتریان (CRM) به شماره 48078 نموده است.

 

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی