این شرکت با عرضه محصولات جدید و لوکس نظیر خودرو سوبا M4 و ارائه خدمات پس از فروش متمایز با عنوان “پلاس هوم سرویس” گام هایی عملی در راستای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود برداشته و اکنون با راه اندازی این سامانه می تواند گامی مثبت در جهت بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی مناسب برای شکایات احتمالی از طریق اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه نیز بردارد.
فردا موتورز به عنوان یکی از فعال ترین تولیدکنندگان خودرو در سطح کشور با تولید محصولات سواری نظیر FMC 511، FMC SX5، FMC T5 و Suba M4 اکنون به بیش از 10 هزار مشتری خدمت رسانی می کند.