آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | samandblog

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. به این ترتیب، ما بتدریج شاهد طراحی کلاسیک ابزار گرد که هنوز هم در تمام داشبوردهای آلفارومئو مورد استفاده قرار میگیرد شدیم، که دارای شمارشگر دور موتور و سرعت سنج در مقابل راننده هستند.

جولیتا ، فول ، 2015

خودرو آلفارومئو جولیتا به سنسور پارک هم مجهز شده و از سیستم تهویه مطبوع کاملاً اتوماتیک نیز بهره برده است. طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، مجله خبری خودرو سمند ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است.

http://artofmarketing.irدر مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است. این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد.

خودرو آلفارومئو جولیتا

یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است.

کم‌کاری در طراحی قسمت جلویی خودرو

این را باید ذکر کنیم که نباید از طراحی زیبای رینگ ها به راحتی بگذریم که در کنار تیرگی یک حس اسپرت فوق العاده را ایجاد کرده اند. این رینگ ها دارای طراحی دینامیکی هستند که نگاه کردن به آن ها باعث احساس سرعت و حرکت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است. رینگ نخستین ماشین آلفا یعنی 24 اسب بخاری با 12 اسپوک چوبی عظیم خود نقطه ی شروعی برای سفری بود که به آلفارومئو اجازه ی ساخت رینگ های امروزیش را داد. از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است.

  • آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد.
  • تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.
  • شاید بتوان این خودرو را مناسب یک جوان مجرد تشنه هیجان، یا یک زوج جوان با فرزندان کوچک دانست.
  • البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی