بهترین خودروهای شاسی بلند در ایران +تصاویر جهان نيوز | samandblog

خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است. این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد. هیوندای سانتافه DM در دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت وارد بازار ایران شده است. به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند.

http://artofmarketing.ir

با رسیدن به سال ۱۴۰۰، به‌زحمت می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر این محصولات را در بازار ایران پیدا کرد و حالا علاقه‌مندان کراس‌اورهای کره‌ای به خرید مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ مجبورند. مراسم عروسی یکی از مهم ترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می باشد از این رو انجام امور آن به بهترین شکل ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر می خواهید برای مراسم خود مجله خبری خودرو سمند ماشین عروسی لوکس و زیبا داشته باشید، اجاره خودرو شاسی بلند را فراموش نکنید. اجاره خودرو شاسی بلند در تهران و شهرستان ها به صورت بدون راننده و همراه با راننده در مجموعه بزرگ سعادت رنت که با شرایط بسیار آسان اجاره داده می شوند. اجاره انواع خودرو شاسی بلند به صورت روزانه و هفتگی و حتی ماهیانه با پوشش کامل بیمه بدنه در سعادت رنت امکان پذیر است.

  • که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این خودرو است، پیدا کند.
  • پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید .
  • هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند.
  • متوسط مصرف این خودرو 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 70 لیتری باک آن، با هر بار بنزین زدن می‌توانید تا مسافت 785 کیلومتر را به صورت متوسط طی کنید.
  • چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی بلند به شمار می‌آید.
  • از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.

در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با قدیم، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های خوب تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت خوب مونتاژ، مقاومت کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد. لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است. پیشرانه فیدلیتی موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 4T15C است که در چری آریزو و چری تیگو نیز استفاده شده است و پلتفرم مشابهی با چری تیگو 8 دارد. این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

انتخاب شاسی بلند ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیونی از سطح قیمت‌ها

لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست. اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد. این شاسی بلند ژاپنی که در میان علاقه‌مندان خود با نام «حضرت» شناخته می‌شود، از بازار دست دوم بسیار پررونق، کیفیت ساخت بالا، کابین جادار و سیستم تعلیق کارآمدی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت مسافرت‌های خانوادگی به شمار می‌رود.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی دایون Y5

شرکت سایپا به‌منظور حفظ رقابت با سایر خودروسازان، وارد عرصه تولید خودروهای SUV شده و در حال حاضر یک مدل خودروی شاسی بلند چینی را مونتاژ می‌کند. این خودرو که چانگان CS35 نام دارد، در کارخانه سایپا در کاشان تولید می‌شود. در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی