بهترین ماشین های شاسی بلند ایران از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی زومیت | samandblog

خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد .

http://artofmarketing.ir

این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ناگفته نماند میانگین مصرف سوخت این کراس‌اور ۹ تا ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود. پیشرانه متناسب با وزن خودرو و جعبه‌دنده شش‌سرعته دبل‌کلاچ، چری تیگو ۷ را به کراس‌اوری باکیفیت در‌مقایسه‌با دیگر خودروهای چینی بازار ایران تبدیل کرده است. این محصول با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند.

گالن بنزین 20 لیتری آمریکایی آفرود و شاسی بلند

رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است. لاماری ایما که در واقع دانگ‌فنگ T5 EVO است یکی دیگر از پروژه‌های ریبجینگ در ایران مانند بهمن دیگنیتی و فردا موتور SX5 است.

مصرف سوخت متوسط این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است و با توجه به باک 58 لیتری آن برد این خودرو با یک باک پر حدوداً 800 کیلومتر خواهد بود. اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود. نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. یکی دیگر از دلایل استقبال از این کلاس خودرو، میل جوانان به سفرهای جاده‌ای و آفرود است که شاسی بلندها برای این منظور خودروهایی مناسبند. بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ با کارکرد کمتر از صدهزار کیلومتر در بازار ایران حدود ۲٫۵ تا ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

بررسی مشخصات فنی هن تنگ X7

میزان مصرف بنزین این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است که برد این شاسی‌بلند چینی را با هر باک پر، به طور متوسط 820 کیلومتر می‌کند. در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد. در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است. اجاره مجله خبری خودرو سمند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.

  • قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند.
  • در عصر جدید و رشد تولیدات با آپشن بالا، شاسی‌بلند توجه افراد زیادی به سمت خود کشیده شده است.
  • لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است.
  • ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است.
  • مدل‌های کامیون شکل از تنظیمات دیفرانسیل عقب استفاده می‌کنند و با گزینه 4WD هم موجود هستند.
  • رقم تقریبا ۱۰ میلیاردی آگهی شده از سوی فروشنده تویوتا لندکروز مدل ۲۰۱۳ براساس آمار‌های رسمی با میانگین ارزش یک آپارتمان ۱۰۵ متری در گران‌ترین بخش بازار مسکن تهران یعنی منطقه یک هم قیمت است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی