دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید این دریچه که در مقایسه با هم نوعانش جایگاه ویژه ای در بازار دارد از نظر طراحی بسیار متنوع بوده و به دلیل رنگی بودن خود مواد پلاستیکی اش نیاز به رنگ آمیزی کوره ای ندارد که این امر خود در متناسب تر شدن قیمت آن اثر گذاشته است. مدل های وزنی نیز به دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم بندی می شوند که با توجه به میزان هوادهی دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. در این مدل ها درب از قاب دریچه جدا بوده و درب به صورت وزنی روی قاب قرار می گیرد. هر دو دستگاه جهت سرمایش و گرمایش محیط استفاده شده اما داکت اسپلیت از گاز برای این کار استفاده کرده ولی فن کویل از آب جهت افزایش حرارت و برودت محیط بهره خواهد برد.

تنوع رنگ و حالت وزنه‌ای یا لولایی نیز در ابعاد مختلف دریچه زیر فن کویل پره‌ای Z وجود خواهد داشت. استفاده از ورق روغنی یا گالوانیزه در تولید دریچه بازدید فن کویل آهنی موجب کاهش قیمت تمام شده محصول نیز شده است. هرچند مقاومت دریچه آهنی فن کویل در برابر رطوبت به شدت پایین است؛ اما استفاده از این مدل دریچه در مناطق با آب‌وهوای گرم و خشک موجب کاهش هزینه و تداوم روند کارکرد آن خواهد شد. همچنین شما می توانید برای آگاهی از دقیق ترین و بروزترین قیمت های عرضه شده برای هر یک از انواع دریچه فن کویل، به جدول زیر مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. مراجعه کنندگان به وب سایت ما می توانند با توجه به بودجه ی در اختیار خود، مناسب ترین و معقول ترین دریچه ی مورد نیاز خود را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت هر یک از محصولات عرضه شده در فروشگاه تهویه نظری، می توانید با دوستان ما از بخش فروش در تماس باشید.

بنابراین باید صفر به صفر هر بُعد از کلاف به طور دقیق محاسبه گردد .این ابعاد به کارخانه اعلام می دریچه فن کویل شود . لازم به ذکر است که هرگونه بادخور جهت فرو رفتن دریچه زیر فن کویل درون حفره به عهده سازنده می باشد . یکی دیگر از نکات مهم که باید در نظر گرفته شود ، گونیا بودن ساختار دریچه زیر فن کویل می باشد . برای این کار لزوماً باید کلاف که پایه ی کار می باشد نیز کاملاً گونیا باشد تا هنگام نصب هیچ مشکلی برای نصاب پیش نیاید . گزینه ی دیگری که در تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل موثر است نوع درب دریچه است.

  • رنگ مربوط به این محصولات بسیار متنوع بوده و در ساخت و طراحی آنها از ورق های آلومینیومی بسیار ضخیمی استفاده شده است که شما می توانید با کمترین بودجه ی در اختیار خود، یکی از مقاوم ترین و بهترین انواع دریچه های فن کویل را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.
  • کُد رنگ هایی که برای نوعِ رنگ دریچه دسترسی فن کویل انتخاب می‌شود بسیار متنوع است و محدودیتی در انتخاب رنگ برای خریدار یا کارفرما وجود نخواهد داشت.البته به طور عُرفی از رنگ های سفید،کرم،قهوه‌ای،طوسی،مشکی و نقره‌ای بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد.
  • لازم است بدانید که اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهری بسیار ناپسندی را در محیط مورد نظر خود به وجود آورند.
  • این پیچ ها هم روی فریم و هم بر روی دیواره ی داخلی فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نصب دارند .

قبل از ساخت دریچه زیر فن کویل ، ابتدا باید محل نصب را اندازه گیری کنیم. با توجه به سفارشی بودنِ ساختِ دریچه زیر فن کویل ،لذا هیچ محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل در ابعاد و سایزهای گوناگون وجود ندارد. نوع جنس و عیار ورق استیلِ دریچه زیر فن کویل به نوع کاربری و نیاز مجموعه برمی گردد. اگر فاصله بین فن کویل و کلاف کم باشد از دریچه وزنی نمی توان استفاده کرد. همچنین سطح زیر کلاف باید با سطح سقف کاذب تراز باشد و در کل دریچه به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل(مخفی) نصب می شود که پیچ مخفی شکیل تر است و در دریچه های لولایی به صورت پیچ از رو نصب انجام می پذیرد.

انواع دریچه زیر فن کویل کدامند

دریچه ساده، وقتی کاربرد دارد که هوای برگشتی از مجرای کانال هوا تامین شود، در غیر این صورت اگر این نیاز از طریق دریچه بازدید فن کویل صورت پذیرد آنگاه دریچه را شیاردار خواهند ساخت که این شیارها باعث تسهیل در جریان گردش هوا می شود. این دریچه ها باعث شده دسترسی به فن کویل یا داکت (سیستم دمنده یا مکنده) آسان تر باشد و اندازه آن با اندازه فن کویل نسبت مستقیم دارد. ابعاد و سایز دریچه بازدید فن کویل به ابعاد دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد. در یک تقسیم بندی کلی دریچه دسترسی به فن کوئل به دو مدل قفلی – لولایی و وزنه ای تقسیم بندی می شود. هنگام انتخاب این دریچه ها باید به مکانی که می خواهید از دریچه بازدید فن کویل مورد نظر خود در آن استفاده کنید؛ دقت نموده و بهترین و مناسب ترین انتخاب ر ا انجام دهید.

دریچه خطی فن کویلی یا دریچه دسترسی فن کویل خطی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی