محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | samandblog

در نتیجه صندلی‌های ردیف سوم سورنتو همچنان برای افراد کوتاه قامت و کودکان مناسب هستند. در نتیجه می‌توانید برای اجاره خودرو از نوع شاسی بلند 7 نفره اقدام کنید و یک کیا سورنتو کم‌کارکرد را از ناواران تحویل بگیرید. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود.

  • فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است.
  • دوست عزیز تعجب میکنم خودروی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید.
  • از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید.
  • اخیرا ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه تولید اس ۷ در سایت خراسان متوقف نشده، این در حالی است که برای توقف تولید اس ۵ طی یک سال گذشته، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نشد و همین موضوع تقاضای بالاتر اس ۷ را نشان می‌دهد.

رنو کولیوس، یک خودرو شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که دوره اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند . علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که بیشتر مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرو ترجیح می‌دهند.

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم. ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود. ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است.

کیا سلتوس

در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است. نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، مجله خبری خودرو سمند بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد. بخار در 6000 دور در دقیقه و .4گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.

ریگان خودرو جی ام سی S350 یکی دیگر از شاسی بلندهای چینی بازار ایران است که توسط کرمان موتور و در سال 1399 در ایران عرضه شد. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده فیدلیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی