راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | samandblog

امکانات رفاهی کابین دیگنیتی نیز شامل ورودی بدون کلید، کیلس استارتر، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی 6 حاله برقی راننده و دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو عقب و وجود کنسول وسط تاشو برای سرنشینان عقب و روکش صندلی چرم و ایزوفیکس صندلی می‌شود. اگر به دنبال خرید ماشین شاسی بلند خاص و متفاوتی هستید که کیفیت ساخت بالایی هم دارد، خرید نیسان جوک می‌تواند این انتظار شما را برآورده کند. از نقاط ضعف اسپورتیج هم می‌توان به هندلینگ ضعیف در جاده‌های پرپیچ و خم، سیستم تعلیق خشک و عایق بندی نامناسب آن اشاره کرد. با این حال، روی هم رفته کیا اسپورتیج خودرویی است که سواری خوبی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و انتظارها را از خرید یک شاسی بلند براورده می‌کند.

  • متقاضیان اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در مشهد یا دیگر مراکز استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ناواران، از خدمات کرایه خودرو این مجموعه بهره‌مند شوند.
  • مدیران خودرو کار خود را از سال 1381 آغاز کرد و اکنون به مونتاژ خودروهای کارخانه چینی چری می‌پردازد.
  • با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد.

بدون شک کراساوور سانگ‌یانگ تیوولی را می توان به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند در ایران معرفی کرد. از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید. قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی راوفور مدل 2017، 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده ‌است. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرتپیشرانه را به‌خوبی به چرخ‌های جلو وصل نمی‌کند. رنو داستر به یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

تیگو 7 – مدل 1400

علاوه‌بر لیفان X60 و چانگان CS35 که با توقف عرضه مواجه شده‌اند، شرکت‌های مونتاژکننده در کشورمان ام‌وی‌ام X22 و جک S3 را هم مثل سال‌های قبل پیش‌فروش می‌کنند؛ اما ام وی ام X33 قدیمی‌ترین خودرو چینی بازار ایران است که هنوز عرضه می‌شود. این محصول حدود ۱۰ سال سابقه فروش در کشورمان دارد و همچنان پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با قیمت کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان است. بعد از جک S5 نوبت به نسخه جدیدتر آن با نام S3 رسید که وارد جاده‌های ایران شود. جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود. از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند.

سانتافه سفیدix45 مدل 2015

مدل تجاری ناواران ، با محوریت اعتماد به مشتری ، امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد. قیمت هن تنگ مجله خبری خودرو سمند X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود.

کیا سورنتو متفاوت

اما آن نسخه‌ای که ام وی ام برای ایران درنظر گرفته، فیس‌لیفت دوم آن بود که سال گذشته معرفی شد. قیمت شاسی بلند تیگارد X35 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 2019 بین 600 تا 700 میلیون تومان است. از سیستم‌های کمکی راننده سوئیست DX3 می‌توان به کروز کنترل؛ کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. به علاوه این شاسی بلند چینی از سیستم دو دیفرانسیل و 4WD پارت تایم ساخت Borgwarner دارد استفاده می‌کند که در 3 حالت دو چرخ سبک ، چهار چرخ سبک و چهار چرخ سنگین قابلیت کار دارد. سیستم‌های هشدار دهنده KMC K7 شامل سنسور فاصله جلو، سنسور عقب و سنسور فشار باد تایر است. متأسفانه فردا SX5 یکی دیگر از خودروهای چینی بازار ایران است که بازار خرید و فروش خوبی ندارد، با قیمت بالا و ارزش خرید پایین و خدمات پس از فروش ضعیف خرید و فروش این کراس اور چینی بسیار بد و بی رونق است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی