شرکت خودروسازی ام وی ام مدیران خودرو MVM | samandblog

هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. مجله خبری خودرو سمند چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است.

http://artofmarketing.irMVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود. با ورود به صفحه قیمت ام وی ام و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. باید پول بدی تا ثبت نام کنن بستگی به ماشینی که می خوای ثبت نام کنی زیرمیزی باید به نمایندگی پرداخت کنی .

?آیا ام وی ام با چری فرق دارد؟

هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.

تجهیزات و امکانات رفاهی ام وی ام 315 اچ

با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. در صورتی که در ارائه اطلاعات این خودرو اشتباهی صورت گرفته است ما را آگاه سازید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند.

?ام وی ام بهتر است یا چری؟

این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود. در این صورت می توان گفت رضایت مشتریان نقطه ای است که مدیران خودرو هدف گیری کرده است و شرایط فروش اقساطی ام وی ام دقیقا بر اساس نیازهای کاربران برنامه ریزی شده است. ماشین من اریزو6پرو هست از بم تا کرمانشاه 1/500کیلومتر راه آمدم.بسیار ماشین راحت و شیکیه.امیدوارم همگی از ماشینهای. مدیران خودرو تولید کننده خودرو با برند های ام وی ام و فونیکس مستقر در منطقه اقتصادی بم کرمان است. جهت خرید خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی، این سایت را به عنوان مرجع اصلی قیمت محصولات مدیرانخودرو، دنبال نمائید. همچنین جهت آگاهی از طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با نو مدیران خودرو و خدمات تخصصی تعمیرگاهی خودروهای مدیران خودرو با شماره های قرار گرفته تماس حاصل نمائید.

  • این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد.
  • از این رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش ثبت‌نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان‌پذیر خواهد بود.
  • همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.
  • شرکت بین المللی مدیران خودرو با داشتن رویکردی مشتری مدار و پیاده سازی استاندارهای بین المللی به خوبی توانسته است جایگاه مد نظرش را در صنعت خودروسازی ایران به دست بیاورد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی