قیمت ام وی ام, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | samandblog

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون مدیران خودرو وارد پیج @baharicar شوید. ام وی ام ۵۳۰ و ام وی ام ۵۵۰ هم قبلاً توسط این شرکت به بازار عرضه شده اند اما در حال حاضر جزء محصولات ام وی ام در بازار نیستند. ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های ام‌وی‌ام ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید.

ام وی ام 315 هاچبک‏ اسپرت اکسلنت 1397

این شرکت شرایط فروش مدیران خودرو را برای خریداران ماشین های MVM به صورت اقساطی در نظر گرفته است که همین فروش اقساطی مدیران خودرو، باعث افزایش مشتریان این شرکت در ایران شده است. تا جایی که اکثر مردم ایران، مدیران خودرو را با نام مدیران خودرو اقساطی می شناسند و تمایل آن ها برای خرید محصولات MVM افزایش پیدا کرده است. مجله خبری خودرو سمند این شرکت در طرح های پیش فروش مدیران خودرو که از جانب مسئولین و مدیران شرکت ارائه شده اند، اقدام به فروش شرایطی محصولات خود می نمایند. معمولا برای فروش اتومبیل های خود، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو را برای مشتریان خود برقرار کرده تا از این طریق باعث تسهیل روند پرداخت هزینه خرید اتومبیل از شرکت خود شوند.

این شرکت با الگو برداری از شرکت های موفق خودروسازی در زمانی محدود به ارتقاء علمی چشمگیری دست پیدا کرده است. سیاست خودروسازی در این شرکت بر پایه ساخت خودروهایی شهری، ایمن و کم مصرف و همچنین با عملکرد مناسب می باشد. آریزو 6 مدیران خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید. مجموعه ای از ویژگی های مثبت و مزایا در کنار یکدیگر موجب شده آریزو ۶ یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خودش به حساب آید. ام وی ام ایکس 22 یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کراس آورهای بازار ایران است که به لطف قیمت مناسب در کنار تمام ویژگی های مثبت یک ماشین کراس آور، بسیار فروش بالایی کسب کرده است.

محصولات موجود در ایران شرکت خودروسازی ام وی ام:

اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. از ظواهر خودرو گرفته تا امکانات رفاهی و کیفیت ساخت قطعاً نمره خوبی را برای شرکت خودروسازی MVM باید لحاظ کرد. خودروهای عرضه شده توسط خودرو سازی ام وی ام در مقایسه با رقبای موجود در کشور بسیار عالی ظاهر شده و نظر بیشتر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

http://artofmarketing.ir

این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس به بازار عرضه کرده است. شرکت مدیران خودرو قصد دارد طی طرح ویژه ای با محوریت تحویل انحصاری خودرو در شهرستان بم (محل تولید خودرو) مطابق با روش های اعلامی ذیل جهت فروش تعداد محدودی از خودرو های این شرکت اقدام نماید. لطفا برای مشاهده قیمت روز خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید. شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری ۳۰ روزه هرکسی را وسوسه به خرید یک خودروی جدید و البته لوکس و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می کند. در حال حاضر شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه 9 خودرو در کلاس های مختلف کرده است که 5 مورد از این خودرو ها متعلق به برند ام وی ام و 4 خودروی دیگر تحت برند چری هستند.

  • مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد.
  • قیمت روز این خودرو ها امروزه در حدود ۴۰۰-۴۲۰ میلیون تومن بوده که تحت شرایط فروش مدیران خودرو و شرایط اقساطی مدیران خودرو که برای فروش محصولات خود قرار داده است، خرید آن برای افراد دارای درآمد متوسط نیز میسر می باشد.
  • مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده‌است.
  • مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی