قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | samandblog

دومین نکته ای که احساس رضایت به شما میدهد موتور قدرتمند این خودرو می باشد که با کمک توربوشارژ نیروی کافی را برای اینکه این شاسی بلند که وزن آن 1545 کیلوگرم می باشد بتواند حرکت کند تولید می کند. کابین جک s5 بسیار راحت می باشد و به دلیل این که موتور به خوبی عایق بندی شده است صدای کمی از موتور به داخل کابین وارد می شود. سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی دارد و سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ‌های جلو و مستقل چند بازو در عقب، ضربات را جذب می‌کنند و در وضعیت خوبی قرار دارند. خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند.

ابعاد جک اس 5 ( JAC S5 )

این ماشین در هنگام رانندگی در جاده های برون شهری بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 لیتر مصرف سوخت دارد. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد. یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED مجله خبری خودرو سمند و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. با خرید باتری از امداد باتری کلیه خدمات از قبیل ارسال و نصب باتری تست دینام و استارت خودرو تست برق خودرو به صورت رایگان صورت میپذیرد. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد.

جک S5 سفیدمدل 96بسیاراستثنایی کم کار30000هزارتاکار

جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد.

  • نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید.
  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند.
  • طراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است.
  • یک جلوپنجره مزین به نوارهای کرومی حاوی لوگوی جک نیز فاصله بین آنها را پر کرده است.

طرح کلی داشبورد به دلیل بهره‌مندی از تریم نقره ای رنگ، شکل مناسب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها، نمایی جالب و جذاب برای کابین این خودرو پیکاپ فراهم آورده است. فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.

خودروی جک S5 دنده ای سال 1395

جک S5 با پیشرانه های 2 و 1.8 لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده که گویا نمونه 2 لیتری آن وارد بازار شده. پایگاه خبری اقتصادآنلاینمیباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی