لیست قیمت خودرو ام وی ام MVM ۱۹ بهمن ایمالز | samandblog

شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده‌است و توانسته‌است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشورها در زمان محدود به موفقیت‌های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی مجله خبری خودرو سمند «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته‌ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید. شرکت مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات خود را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می نماید. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد.

شرایط فروش ام وی ام ایکس 22 (MVM X

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.

  • X55 از لحاظ ابعاد تا حد زیادی شبیه به ایکس ۳۳ ظاهر شده اما از لحاظ سطح آپشن و امکانات رفاهی و همچنین ویژگی های فنی می تا حد زیادی به تیگو ۷ شباهت دارد.
  • شرکت مدیران خودرو، برای افزایش فروش محصولات خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود به صورت اقساطی نموده است.
  • این شرکت، نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را دارا می‌باشد.
  • شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری ۳۰ روزه هرکسی را وسوسه به خرید یک خودروی جدید و البته لوکس و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می کند.
  • ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود.

شرکت مدیران خودرو، برای افزایش فروش محصولات خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود به صورت اقساطی نموده است. به این صورت که ابتدا مبلغی را به عنوان ودیعه از خریدار دریافت نموده و مابقی آن را به صورت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه از فرد خریدار دریافت می کند. تعداد بالای قسط هایی که این شرکت برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، باعث شده است تا تعداد مشتریان این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشند. لذا برای خرید خودرو های سری ام وی ام، بایستی در ابتدا حداقل ۴۰ درصد از مبلغ نهایی ماشین به صورت ودیعه پرداخت شود و مابقی آن در قالب اقساط بلند مدت پرداخت خواهند شد.

سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد. این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد. توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد.

http://artofmarketing.irوب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. پس از موفقیت و فروش ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد. در واقع MVM 110 اولین محصولی بود که توسط این شرکت، وارد خیابان‌های ایران شد. مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند. ما در این متن به صورت اختصاصی، تنها قصد معرفی و بررسی پنج محصول برند ام وی ام موجود در کشورمان را داریم.

شرایط فروش مدیران خودرو چگونه است؟

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی