چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | samandblog

سیستم‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. متأسفانه با تمام ویژگی‌های مثبت این موتور مدل تنفس طبیعی آن قدرت کافی برای حرکت دادن راحت فردا SX5 را ندارد. این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. سیستم‌های کمکی راننده این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. از امکانات رفاهی داخل کابین نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت کیلس، سیستم هوای اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی مانیتور، صندلی‌های 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو و دو رنگ چرم داخلی مشکی و نارنجی این خودرو اشاره کرد.

بهترین خودروهای شاسی بلند در ایران +تصاویر

من الان x33s دارم، به نسبت هزینه ای که کردم از سانتافه قبلی که سوار بودم بهتر هست. داداش کل این ماشینهایی که نام بردی هیچ کدوم شاسی نیستن فقط استیشن ۵ درب هستن .شاسی حداقل باید دو محور باشه…. چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید .

کدام خودرو هزینه خرید کمتری دارد؟

امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. عمده‌ لندکروزرهای مدرن موجود در ایران GXR هستند و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ وارد کشور شده‌اند. این مدل به پیشرانه چهارلیتری شش‌سیلندر مجهز است که ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۶ نیوتن‌متر گشتاور می‌کند. وزن خالص لندکروزر GXR نزدیک به ۲٫۵ تن است؛ اما در ۹٫۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعتش ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است. میانگین مصرف سوخت این مدل با بنزین معمول در ایران، ۱۴ لیتر در صد کیلومتر است.

اجاره ماشین شاسی بلند با راننده

بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد.

http://artofmarketing.ir

حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. در مجله خبری خودرو سمند هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد.

  • در نمای عقبی نیز می‌توان نوار زیبا و سرتاسری LED را دیده که هماهنگی معنادار با چراغ سوم ترمز آرواره‌ای آن دارند.
  • نکته جالب توجه در طراحی این خودرو دقت در اجرای زوایای روی گلگیرهای جلو و عقب بوده است.
  • بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید.
  • معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مشکل فنی نباشید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی