چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | samandblog

از این رو خرید خودرو با این امکانات خیال شما را تا سال‌ها راحت می‌کند که ایمنی خود و خانواده‌تان هنگام رانندگی تضمین شده است. همچنین خرید یک خودرو شاسی‌بلند نو، مخارج کمتری نسبت به کارکرده را به دنبال دارد. قیمت این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار مجله خبری خودرو سمند شروع می‌شود و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۵ بلندگو است. سایر ویژگی‌های اضافی شامل آفتابگیر عقب، صندلی‌های ردیف دوم تهویه‌شونده و صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی هستند.

  • این خودرو با طراحی ظاهری عالی در سال 2016 جایزه بهترین طراحی ماشین در رد دات شده است.
  • مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.
  • امکانات رفاهی کابین هایما S7 توربوشارژ شامل ورود بدون کلید، استارت کی‌لس، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر و 4 حالته دستی سرنشین جلو است.
  • همراه شده و با 5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران آشنا شوید.
  • این خودرو نیز دارای موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حجم 1.5 لیتر و قدرت 171 اسب بخار است که این شاسی‌بلند چینی 1.5 تنی را در زمان 11.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

اکنون لکسوس در بیانیه‌ای رسمی قیمت مدل‌های مختلف این ال ایکس سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده که بسیار جالب توجه است. دوست عزیز تعجب میکنم خودروی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید. همانطور که گفته شد آمار محبوبیت خودروهای شاسی بلند بسیار بیشتر از خودروهای بدون سقف کروک است .

معروف‌ترین شاسی بلند 7 نفره بازار، هیوندای سانتافه

برای آشنایی با مشخصات و امکانات 7 خودرو لوکس سال 2022 این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید. طبق نظرسنجی‌ وب‌سایت‌های معتبری مانند اوبر و car.com بهترین و محبوب‌ترین خودروها در این مدل که کمی هم ارزان‌تر هستند , خودروهای بی ام دبلیو و تویوتا هستند . کروک بسیار سبک‌تر از شاسی بلند است و همینطور فشار کمتری روی قطعات ماشین وارد می‌شود .

اجاره ماشین شاسی بلند بدون راننده

شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است. شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است. یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد.

دانگ فنگ خودروهای شاسی بلند

برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد. ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتومبیل طراحی ظاهری اسپرت با لاستیک‌های 16 اینچی است. این خودرو با کاهش قیمت و حفظ کیفیت در حد استاندارد، یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در کشور ایران است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی