کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | samandblog

این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود. این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد.

جک،جی 3 هاچ بک مدل 93

چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک S5 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . اما داشبورد جک s5 شباهت بسیار زیادی با داشبورد خودروی هیوندای ix35 است، بیشترین شباهت داشبورد را قسمت کیلومتر شمار دارد. ولی چیزی که باعث جذابیت کابین جک s5 امکاناتی است که است که بر روی آن قرار دارد مانند تهویه مطبوع دوگانه، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و برخی امکانات دیگر که این امکانات را در بخش آپشن ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد. طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است.

جک،S5،دنده ای مدل 94

به ویژه که بسیاری از مشتریان توانایی خرید خودرو گرانتر کره‌ای را نداشته و می‌توانستند با بودجه ای در حدود ۷۵ میلیون تومان اقدام به خرید یک کراس اوور با طراحی داخلی نسبتا مدرن کنند. جدیدترین مدل جک اس۵ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با پاشش سوخت مستقیم وارد بازار ایران شده‌است و کرمان موتور ادعا دارد که این فیس‌لیفت با موتور GDI جدید شتاب و عملکرد بهتری از مدل‌هاز قبلی خود دارد. جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود.

http://artofmarketing.ir

با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. امداد باطری عرضه کننده انواع باتری اصلی و فابریک برای خودرو جک S3 به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد…… در بالا شما با تجهیزات و امکانات خودروی جک s5 شدید امیدواریم که شما از این بخش لذت برده باشید.

  • همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد.
  • خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • جک S3 -یکی دیگر از محصولات کمپانی جک موتور است که بعد از فروش خوب شاسی بلند S5 در ایران ، کرمان موتور نیز قصد عرضه مدل 2014 این خودرو را کرد.
  • بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است.
تغییر دیگری که در نسخه اتوماتیک اعمال شده تغییر اندازه رینگ ها از 17 اینچ به 18 اینچ است که باعث شده نمای این خودرو زیباتر بشود. تفاوت دیگری که نسخه اتومات نسبت به نسخه دنده ای دارد این است که در در سپر جلوی خودرو از سنسور پارک استفاده شده است. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد مجله خبری خودرو سمند انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده.

جک اس5 S5 نیوفیس *نقدی*

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی