آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | samandblog

تنوع توليد و كيفيت بالای محصولات اين مجموعه را ، به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادی ،آبی ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. مانند هر ماشین دیگری، اما شاید بیش از دیگران آلفا رومئو، داشبورد بدون شک یکی از عناصری ست که واقعا با دیگران متفاوت است. داشبورد نشانگر پیشرفتگی ماشین است که همراه با ماشین طی سالیان تغییر میکند. جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند.

  • دسته‌هایی مانند موتور مسابقه‌ای گرند پریکس فرمول یک، ماشین‌های مسابقه‌ای اسپرت، مسابقات تورینگ و رالی.
  • بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است .
  • آلفارومئو – Alfa Romeo – شرکت خودروسازی ایتالیایی با بیش از 100 سال قدمت است.
  • قیمت محصولات آلفارومئو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.
  • آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد.
این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.

امکانات و آپشن‌های خودرو آلفا رومئو جولیتا

در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید. این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن مجله خبری خودرو سمند متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. لازم به ذکر است که موتور خودروی آلفارومئو جولیتا به صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ طراحی و تولید شده و حجم آن ۱۳۶۸ سی سی است.

آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید.

http://artofmarketing.irدر 163 و جی تی وی/اسپایدر، نشان به مکان خود برروی کاپوت برگشت. با ورود 156به بازار، نشان باز هم نقش اساسی خود را برروی بخش جلویی برعهده گرفت و پلاک ماشین را به یک سو راند. بخش جلویی بعنوان ویژگی متمایز کننده ی یک وسیله ی موتوری، خودرو و مدل آنرا در نگاه نخست قابل تشخیص مینماید. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید. برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر. افرادی که فرزندان خردسال دارند، حتما باید از تجهیزات ایمنی جانبی برای این خودرو استفاده کنند تا امنیت فرزند خود را به حداکثر برسانند.

بررسی خودرو پژو 2008 جذاب دوست داشتنی | اجاره خودرو …

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی