آموزش دکوراسیون داخلی (0 تا 100) + مدرک بین المللی مجتمع فنی تهران

طراح داخلی باید از خلاقیت خود در تطبیق مناسب ویژگی های کار با نیاز مشتری استفاده کند. در حالی که سبک سنتی ریشه در گذشته دارد، اما هنوز هم به عنوان سبکی راحت و جذاب طرفداران فراوانی دارد و امروزه این ویژگی های درخشان، آن را به محبوب ترین سبک در ایالات متحده تبدیل کرده است. در واقع، استفاده خلاقانه از نورپردازیهای مختلف، خانه ی شما را به یک ویترین زیبا تبدیل میکند. ویترین های فروشگاه ، چشم یک فروشگاه است و باید داستانی را بیان کند که از طریق آن ، مشتری بخواهد ادامه ی داستان را در داخل مغازه دنبال کند . پالت های رنگی به شدت بولد و مشخص هستند و در آن رنگ هایی مانند بنفش، قرمز و فیروزه ای به چشم می خورد. طراحی مدرن، حس سادگی در هر المان، از جمله مبلمان به چشم می خورد. عتیقه جات و آنتیک ها و جواهرات اغلب به این سبک از طراحی مربوط می شوند و حس و حالی قدیمی و شیرین در افراد ایجاد می کنند. در این طراحی می توان از برخی ویژگی های سبک ویکتوریا از جمله مبلمان پر زرق و برق مخمل و همچنین عتیقه استفاده کرد. برخی نیز با ترکیب المان های متفاوت از چندین سبک، سبک دلخواه خود را می سازند و از آن لذت می برند.

برای مثال تا چند سال گذشته خبری از نمونههای رایانهای برای نمایش پروژه به مشتریان نبود و بیشتر طرحها بر روی کاغذ بوده یا به شکل ماکتی نمایش داده میشد. بدقولی در تحویل پروژه و یا سرهمبندی کردن نتیجهی نهایی، میتواند باعث از بین رفتن اعتماد مشتریان شود. فراهم کردن امکان به اشتراک گذاشتن وب سایت شما. در این صورت شما می توانید شاهد سقف های طاقی زیبای چوبی، همچنین کف پوش های چوبی فوق العاده زیبا باشید. در این سبک که گلچین متنوعی از مکان های مختلف است شما به راحتی می توانید یک لوستر فوق العاده شیک و زیبا را در کنار یک فرش قدیمی و یک صندلی از سبک میان قرن قرار دهید. پارچه ها با الگوی هندسی مختلف مانند راه راه و یا گل هایی در اندازه های بزرگ و کوچک و بافت های متفاوت، جذابیت بی نظیری را به خانه شما اضافه می کنند. از این رو این روش دارای مزایای بی شماری است. اعضاء هیئت مدیره باید حداقل دارای یک سهم از شرکت باشد. 1. دکوراتور منزل در تهران 2. شرکت دکوراسیون داخلی منزل در تهران. برای نمونه در تهیه مبلمان، یک دکوراتور صرفا وظیفه دارد نوع، رنگ و ساختار مبلمان را انتخاب کند اما یک مهندس طراحی داخلی بسته به اوصول و قوانین موجود، به ارزیابی کاربرد، هدایت دما، اشتعال پذیری، ماندگاری، الزامات برقی و مسائل علمی و تخصصی آن نیز می پردازد.

علاوه بر این به دلیل مراجعه افراد گوناگون و تردد مراجعهکنندگان، ساختمان اداری را میتوان بخشی مهم از هویت یک برند یا شرکت دانست که اهمیت بسیار بالایی دارد. امروز مفهوم و مدل سئو دقیقا به معنای آمدن به صفحه اول گوگل نیست، بلکه شامل مجموعه متنوعی از راهکارها، تکنیکها، برنامه ریزیها و فعالیتهای حرفه ای است که برای فروش بیشتر و توسعه کسب و کار برند شماست. که می توانند فضاهایی را برای انسان ایجاد کنند تا بتواند فعالیتهای مورد نیاز خود را انجام دهد. دکوراسیون داخلی با زیبایی ساختمان مرتبط است.معماران از قواعد و اصول زیباشناسی و ترکیب رنگ بهره مند می شوند تا بتوانند رابطه عمیق تری بین محیط و انسان برقرار کند. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا باعث پوشش نواقص یک خانه شوید. در نظر داشته باشید که کشور عزیزمان ایران نیز از قدمت، فرهنگ و تمدن بسیار بالایی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید که سبک تردیشنال و یا همان سبک سنتی را در خانه خود پیاده کنید دستتان بسیار باز خواهد بود و گزینه های بسیار زیادی پیش روی خود خواهید داشت. با این حال سایه های خاکستری، بژ و سفید نیز بسیار رایج است.

بد نیست یکی دو اثر از هنرهای انتزاعی یا حتی ازعکس برای ایجاد یک خط رنگی از رنگ های خنثی استفاده کنید و یا از عناصر دست اولی مانند آهن و چوب استفاده کنید. البته پنل پشتی لکهها و اثر انگشت را نشان میدهد که میتواند یکی از معایب کوچک آن باشد. طراحی اسکاندیناوی (SCANDINAVIAN) به سادگی زندگی در کشورهای شمال اروپا ادای احترام می کند، مبلمان در طراحی اسکاندیناویایی مانند یک اثر هنری است، با وجود آن این مبلمان ساده است و به آن در این سبک توجه زیادی نمی شود. این سبک ریشه در حساسیت اروپا دارد. طیف گسترده ای از رنگ ها و سایه ها در طراحی داخلی تردیشنال مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ چوبی این آباژور ها را می توان متناسب با رنگ سرویس خواب انتخاب کرد.

می توان از چراغ خواب ها و آباژور های چوبی در کنار تخت خواب استفاده کرد. برای اتاق خواب نوزاد بیشترین مساله ایمنی اون در تخت خواب هست؛ پس محافظ تخت اهمیت زیادی داره. احتمالا بیشترین رنگ های مربوط به سبک تردیشنال رنگ های جواهرات مانند قرمز تیره و یا سرخ متمایل به قرمز، سبز پر طراوت، طلایی، زرد و یا آبی است. همچنین رنگ های لطیف و ظریف پاستلی غالبا یک پالت زیبای سنتی را به وجود می آورند و یا حتی طرح رنگی مناسب ممکن است به همان سادگی سفید و یا طلایی باشد. این پارچه های ظریف و زیبا می توانند با سوزن دوزی و ملیله برجسته شوند و ظاهری زیبا و متفاوت ایجاد کنند.

در گذشته پشتی و مخده برای ایجاد مکانی راحت بهمنظور نشستن استفاده میشد اما در حال حاضر میتوان از این وسایل بهعنوان نمادهایی جهت اجرای سبک سنتی در منازل استفاده نمود. خانه تنها مکانی است که اولین تجربه های بی واسطه با فضا در انزوا و جمع در آن صورت می گیرد. مثلا برای افراد منتظر، مکانی برای نشستن، صرف نوشیدنی و یا مطالعه روزنامه در نظر بگیرید. پس از مشاهده و مطالعه این مقاله نظر متفاوتی نسبت به دکوراسیون داخلی هتلی خواهید داشت. توجه داشته باشد که همیشه هنگام توجه به نورپردازی داخلی در هر سبکی، استفاده از چندین منبع روشنایی به طور همزمان بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کردیم ، می توان سبک های مختلفی را به منظور طراحی این قسمت در نظر داشت . هر کسی که به طور جدی به دنبال طراحی داخلی باشد باید از رایانه ای برخوردار باشد که بتواند قطعات مختلفی از نرم افزار طراحی را اجرا کند.

اما با این وجود استفاده از چوب می تواند معایبی را نیز به دنبال داشته باشد. استفاده از چوب در طراحی داخلی چه مزیت ها و معایبی دارد؟ اگر قصد انجام یک پروژه طراحی داخلی را داشته باشید (چه فضای منزل، چه محیط کار و چه هر فضای دیگری)، به طور حتم ابتدا باید با روال انجام کار آشنا شوید. قبل از شروع پروژه ، معمار داخلی تعیین می کند که هر یک از فضا ها در چه قسمتی و به چه شکلی چیده شود. بهتر است قبل از مراجعه با یک شرکت طراحی لیستی از چیزهایی که می خواهیم را تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار دهیم. شرکت های طراحی داخلی در صورتی میتوانند خود را به عنوان بهترین شرکت طراحی داخلی به دیگران بقبولانند که این توانایی را داشته باشند که طرحهای متفاوتی را به نمایش بگذارند. در فضاهای داخلی نیز به سه قسمت کف، دیوار و سقف اهمیت خدمات شرکت طراحی داخلی مهران طاهری بیشتری می دهد.

سبکی زیبا، گرم، ظریف و لطیف که جذابیت منحصر به فردی را به هر خانه ای می بخشد. این سبک در مقایسه با سبک بوهمین و سایر سبک ها ظریف تر، ملایم تر و زنانه تر است. همچنین ممکن است که شما لامپ های رو میزی را اندکی مدرن تر انتخاب کرده باشید و این لامپ های ساده در طراحی سایه روشن های بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورند. برای اجرای اصل تقارن، از لامپ های جفت استفاده کنید. الگوهای راه راه سفید و آبی برای بالش ها، پنجره های بزرگ، کاناپه های مخمل سفید، همچنین چوب هایی که با سفید رنگ شده اند لوازمی هستند که به صورت معمول در سبک ساحلی کلاسیک از آن استفاده می شود. مبلمان اغلب به رنگ سفید و بژ است. سبک های طراحی منحصر به فرد آن قدر متنوع و فراوان است که با داشتن اطلاعات اندکی در مورد آن ها می توانید به راحتی در یابید که کدام سبک مناسب شما است. تا قرن هفدهم که وسایل مقرون به صرفه تری تولید می شد، از آینه ها استفاده اندکی می شد.

رنگ های گرم و خاکی بیانگر سبک فرانسوی (FRENCH COUNTRY) است و در این سبک از مبلمان قدیمی با چوب های زیبا استفاده می شود. سبک فرانسوی شامل ظروف چینی تزئین شده، پارچه های کتان سنگین و رو تختی است. یک طراح داخلی خوب ارتباط وسیعی با شرکت های معتبر برای تهیه لوازم مورد نیاز از پارچه های با کیفیت گرفته تا مبلمان، لوازم جانبی و غیره دارد و قادر است هماهنگی های لازم در این زمینه را انجام دهد، کاری که اگر خودتان به تنهایی بخواهید عهده دار شوید با توجه به تنوع محصولات و کیفیت های مختلف ممکن است سردرگم شده و زمان و پول زیادی صرف آن کنید. استفاده از اکسسوری های تزئینی مانند قاب عکس های چوبی و دیگر وسایل تزئینی چوبی را نیز می توان در بخش های مختلف خانه، اعم از اتاق خواب مشاهده کرد و این موارد را نیز می توان مثال دیگری به عنوان استفاده از چوب در طراحی داخلی خانه در نظر گرفت. این دفتر کار گوگل در نیویورک، جزء بهترین طراحیهای داخلی سال ۲۰۱۷ نیز میباشد.

در اتاق خواب ها نیز می توان از متریال و اکسسوری های چوبی بهره برد. شاید بدانید که جذابیت و زیبایی طراحی فضای اداری باعث افزایش بهره وری و کارایی کارکنان آن می شود، اما نقش مهمی در انتخاب شما به عنوان یک شرکت محبوب بین مشتریان دارد. ممکن است افرادی که در حالحاضر در بازار سهامداری میکنند در ماههای آتی به لطف تورم و یا دلایلی که به تورم میافزاید، سود خوبی در این بازار کسب کنند، اما باید به این نکته توجه داشت که مجموعه مهمی از عوامل نظیر توافق برجام یا افت شدید قیمتهای جهانی ناشی از نرخ بهره یا رکود نیز هستند که ممکن است فضایی معکوس را در بازار سهام رقم بزنند، از اینرو شاید بتوان گفت افرادی که زیان نکردن را بهجای سود کردن مدنظر قرار دادهاند با توجه به سابقه بد بورس در ماههای اخیر بتوانند مزد ترس خود را بگیرند و از احتیاطکردن بیش از ریسککردن مطلوبیت کسب کنند.

بعد از تمام این نکات و ایده ها، باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که استفاده از چوب در طراحی داخلی یک سری مزیت ها و در مقابل یک سری معایب را نیز دارد. این سایت بهترین سایت دکوراسیون داخلی دنیاست چراکه یکی از برترین سایت ها از نظر تنوع ایده های طراحی است به طوری که کمتر سایتی قادر به رقابت با آن می باشد. یکی از بهترین ایده ها برای اتاق نشیمن، استفاده از مبلمان های چوبی است که می تواند ساختاری زیبا و گرم را به فضا ببخشد. همچنین سبک انتقالی شامل پالت های رنگی نسبتا خنثی است که فضاهای آرام و آرامش بخشی را ایجاد می کند و از این طریق فضا را هم شیک و دلچسب و هم آرام جلوه می دهد و آن را به فضایی گرم و جذاب تبدیل می کند. هدف ایجاد محیطی آرام و راحت است که در آن از دریا و اقیانوس الهام گرفته اند. هنر آمیخته به دانشی است که جلوه خاصی در فضا ایجاد می کند و زندگی میبخشد. منسوجات و قایچه ها، مجموعه ها و کلکسیون های متفاوتی که از بازارهای غیر متعارف و کوچک محلی در سفر خریداری شده به خوبی در این سبک از دکوراسیون داخلی جای می گیرد.

اگر می خواهید در سبک تردیشنال خود اندکی ظاهر روستایی نیز داشته باشید، لوسترهای فر فورژه آهنی و یا لوسترهایی که از فلز برنج ساخته شده اند بی نظیر خواهند بود. این سبک بیانگر یک زندگی بی دقت با قوانین محدود است که خواسته های قلبی شما را دنبال می کند. شما باید در خرید ملزومات و لوازم دکوری منزل نیز هماهنگی با سبک مورد نظر را دستور کار خود قرار دهید. به سبک ساحلی سبک همپتون (HAMPTONS) نیز گفته می شود که از منطقه ساحلی ایالات متحده آمریکا آمده است. طراحی داخلی تردیشنال (سنتی)، گرمی و ظرافت گذشته را به زمان حال می بخشد و همان طور که از نامش بر می آید، مربوط به سنت و گذشتگان است. برای آشنایی با تیم بازسازی و نحوه انجام آن و نوع قرارداد بر روی لینک شرکت بازسازی کلیک کنید. می توانید یک جفت لامپ رومیزی روی میز بوفه و یک جفت فانوس بر میز ناهار خوری بگذارید و با همین کار کوچک سبک سنتی را به منزل خود دعوت کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی