آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin

برای انتقال وجه به حساب صرافی کوکوین باید از طریق یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس آن را به صرافی کوکوین انتقال دهید. نوبیتکس یک صرافی خوب ایرانی است که با راه‌اندازی حساب در آن می‌توانید به حساب صرافی‌های خارجی عمل انتقال وجه را انجام دهید. گرچه نگرانی‌هایی در مورد آن وجود دارد اما به هر حال اکثر فعالان بازار رمزارزها آینده روشنی را پیش بینی می‌کنند. همه ما دوست داریم سهمی در این اقتصاد شکوفا داشته باشیم و قطعاً اولین گام، سرمایه‌گذاری ارزهای موردعلاقه و منتخب در یک صرافی ارز دیجیتال است. در میان صرافی‌های فعال در بازار کریپتو، صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از گزینه‌ها است.

مزایای کار با صرافی اوککس

در ضمن، چنانچه با صرافی کوکوین کار کرده‌اید، حتماً در کامنت‌ها، نظرات خود را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید. به این ترتیب سفارش شما در صرافی کوکوین به جریان می‌افتد. در طول این مدت سفارش شما در بخش Open Orders قابل مشاهده است.

صرافی کوکوین جهت افزایش ایمنی برای برداشت ارزهای دیجیتال رمز Google verification و Trading Password میخواهد. بنابراین قبل از هرچیز باید یک پسورد معاملات و همچنین شناسایی گوگل آسنتیکیتور اکانت خود را فعال کنید. وقتی قصد واریز وجه از یک منبع خارجی به صرافی کوکوین را دارید، ابتدا باید ارز دیجیتال خود را به Main Wallet منتقل کنید. در مرحله بعد میتوانید به کمک گزینه Transfer یا انتقال، ارز خود را به هر یک از والت های اسپات یا فیوچر منتقل کنید. در ادامه نحوه انتقال ارز به کیف پول اصلی یا Mail Wallet را آموزش میدهیم. صرافی کوکوین نیز همانند سایر صرافیهای ارز دیجیتال دارای کیف پول یا والت درونی برای نگهداری از انواع ارزها میباشد.

ثبت نام ایرانیان در صرافی کوکوین

2.در کادر دوم کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد نمایید. توجه داشته باشید که مراحل 3 تا 6 باید به منظور افزایش امنیت حساب شما در صرافی تکمیل گردد. متأسفانه، صرافی در سال ۲۰۲۰ هک شد و منجر به سرقت بیش از ۲۸۰ میلیون دلار شد. با این حال چند ماه بعد، مدیرعامل صرافی کوکوین به کاربران اطمینان داد که همه وجوه با موفقیت بازیابی شده است.

در صفحه باز شده می توانید به راحتی طبق راهنمایی تصویر موجودی خود را انتقال دهید. جهت انجام این امر می توانید از مراحل زیر استفاده نمایید. حتما با ایمیلی ثبت نام کنید که معتبر باشد و پسورد آن را حفظ باشید.

توجه داشته باشید که هر چقدر که میزان اهرم شما بالاتر باشد، ریسک شما نیز بیشتر می‌شود. اهرم مورد استفاده در قرار‌دادهای آتی می‌تواند از صفر تا 100 افزایش پیدا کند. توجه باشید که اهرمی که استفاده می‌کنید، ریسک شما و هم‌زمان سود شما را نیز افزایش می‌دهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در کوکوین با گوشی.

آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin

اونوقته که هم ریسک لیکویید شدن کل سرمایه ت کم میشه هم با سرمایه ی بیشتری تونستی معامله انجام بدی. هر موقع هم نوسان کوچیک داشتی میتونی با اون 95 دلارت مارجین اضافه کنی که معامله باز بمونه. به خاطر پیچیده بودن محاسبات این معاملات معمولا افرادی که اطلاع کمی دارن همیشه ضرر میکنن و نمیدونن چه اتفاقی افتاده. برای ترید سریع یک ارز دیجیتال در کوکوین باید از داخل صفحه معاملات و فرم خریدوفروش، نوع سفارش را «Market» قرار دهیم.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی