فروش اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت | car

این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است. شیرهای فرانسوی از همان چند دهه‌ قبل که وارد کشورمان شدند، تا امروز همچنان محبوب هستند. می‌توان گفت که آغاز محبوبیت محصولات این کمپانی با استقبال مردم از طرح فروش اقساطی پژو 405 glx آغاز شد و در ادامه راه با مجهز شدن این خودرو به پیشرانه تی یو فایو، فروش اقساطی پژو 405 SLX نیز رکوردی تاریخی به دست آورد. با کلیک بر روی لینک درج شده درباره شرایط فروش اقساطی دنا پلاس توربو بخوانید. از سویی لیست قیمت ایران خودرو اقساطی که توسط برخی از مجموعه‌های صاحب نام در عرصه فروش فوری ایران خودرو مانند سایاخودرو را که مرور کنید، متوجه می‌شوید که قیمت‌ها تا چه اندازه واقعی و بر مبنای حاشیه سود منطقی تعیین شده‌اند که به نفع خریدار است.

در این صورت اشخاصی که تمایل به استفاده از چنین شرایطی را دارند، می توانند صرف نظر از افزایش تورم سالانه، نسبت به خرید اقساطی خودرو برنامه ریزی نمایند. بدیهی است، متقاضیان پس از بررسی شرایط پیشنهادی، نسبت به انتخاب آنها تصمیم نهایی خود را إتخاذ نماید. اولاً، نرخ سود معقولی که به مشتری پیشنهاد می‌شود، باعث می‌شود تا هزینه کلی خرید کاهش یابد. ثانیاً، مدت زمان پرداخت اقساط باید مناسب و قابل قبول باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی پرداخت را انجام دهند. همچنین در بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو، مشتریان می‌توانند از تخفیفات و پیشنهادات ویژه برخوردار شوند. برخی فروشندگان و شرکت‌های تامین کننده خودروها قادرند شرایطی را ارائه دهند که باعث کاهش هزینه‌ها یا افزایش مزایای مالی برای مشتریان شوند.

  • در واقع سودی که بابت خرید قسطی به مبین خودرو می‌دهید، همان سودی است که به بانک‌ها هنگام وام گرفتن پرداخت می‌کنید.
  • اگر برای خرید ماشین دلخواه خود مجموعه کیان خودرو را انتخاب می کنید، باید بدانید که فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت یکی از محبوب ترین شرایط این شرکت است.
  • همچنین خرید سمند EF7 به سبب مزایایی مانند کابین جادار، لوازم یدکی و قطعات در دسترس، توان فنی مطلوب و شتاب عالی همچنان پرطرفدار است.
  • یک خودروی جدید معمولا از پیشرفته­ ترین فناوری­ ها در ایمنی، راحتی و عملکرد برخوردار است.

فروش اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت | car

بر طبق روال گذشته شرکت مبین خودرو محصولات شرکت ایران خودرو را در فهرستی از 24 وسیله نقلیه تحت گزینه فروش اقساطی خودرو منتشر نموده و تسهیلاتی برای خریداران در نظر گرفته است. در این پروسه برای آن خریداران وام خودرو در نظر گرفته نشده است، بلکه برای هر خودرو مبلغی به عنوان پیش پرداخت و مابقی آن در اقساط چند ماهه از افراد دریافت خواهد شد. فروشندگانی که به فروش خودرو قسطی می­پردازند، معمولا در ازای این کار چک، سفته، وثیقه و یا دیگر مدارک با ارزش را از خریدار طلب می­کنند. همچنین برخی دیگر نیز خواستار دریافت مدارک یک فرد دارای صلاحیت به عنوان ضامن می­باشند. البته هستند فروشندگانی که برای راحتی بیشتر مشتری، اقدام به فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری بدون ضامن می­کنند.

شرایط عمومی لیزینگ خودرو سنگین

بدون شک خودروهایی که از قیمت بیشتری برخوردار هستند، قطعاً مبلغ پیش قسط و اقساط آنها بیشتر تعیین می گردد. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید اقساطی ایران خودرو را دارند تلاش می کنند سطح اطلاعات خود را در رابطه با این موضوعات ارتقاء داده و سپس با آسودگی خاطر می توانند اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط قابل قبول خریداری نمایند. از زمانی که مراکز عرضۀ خودرو با افزایش چند برابری قیمت خودروهای داخلی و خارجی رو به رو شدند، عرضه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر کمپانی های خودروسازی را تعیین نموده و به مشتریان خود پیشنهاد دادند. همچون گذشته مراکز متعددی توانسته اند فعالیت خود را در حوزۀ فروش اقساطی ایران خودرو آغاز نمایند ولی جهت انجام معاملات این چنینی توصیه می کنیم به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید تا از اعتبار بالایی خودرو اقساطی برخوردار باشند. به دلیل ورود شرکت و مجموعه های کلاهبردار در عرصۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودرو، باعث گردیده تا افراد نسبت به گذشته نتوانند به هر مرکزی اعتماد کنند.

رانا پلاس پاناروما

به عبارت دیگر می­توان گفت که به دلیل تورم موجود، در صورتی که فروشنده خودرو را با همان قیمت اولیه اما به صورت قسطی به خریدار بفروشد، ضرر بزرگی می­کند. فروشنده برای جلوگیری از زیان خود، در ازای فروش ماشین قسطی هزینه­ ی اضافه ­ای از خریدار دریافت می­نماید. گروه خودروسازی ایران خودرو برای تولید و مونتاژ محصولات خود سالن‌های مونتاژ و تکمیل‌کاری مختلفی دارد.

فروش اقساطی هایما

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی