بهترین ماشین شاسی بلند | samandblog

فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود. اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودروی ۲۴۵۰ کیلوگرمی حدود ۱۱ ثانیه ارزیابی شده و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است.

http://artofmarketing.ir

واردات هیوندای سانتافه DM به ایران در فاصله سال‌های 2014 تا 2018 انجام شد. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند. القا حس برتری در خودرو با شاسی‌بلند، یکی از دلایل خرید آن توسط برخی از افراد است. ماشین‌های شاسی‌بلند در دو سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شوند که ارزش بالائی را به خریداران القا می‌کند.

چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید مجله خبری خودرو سمند به شمار می‌آید. اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید. تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است.

شاسی بلند

همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید. البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد. می‌توانیم بگوییم که تیگو 7 در مقایسه با سایر شاسی بلندهای چینی، مدرن‌تر و باکیفیت‌تر است. در زمینه طراحی ظاهری می‌توانیم تیگو 7 را یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران بنامیم. وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است. جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند.

  • در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.
  • ماشین‌هایی که به دلیل رفاه، امکانات، نکات فنی و ایمنی بالاتر توجه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند.
  • پیشرانه ام وی ام تیگو 8 پرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو را در زمان 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.
  • در سال‌های اخیر، واردات کراس‌اورهای چینی اندازه‌متوسط با پیشرانه توربوشارژ افزایش چشمگیری یافته است.
  • مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد.

این پیشرانه 154 اسب بخار توان و 225 نیوتن متر گشتاور دارد و مصرف متوسط آن 7.6 لیتر است که با باک 45 لیتر با هر باک پر مسافت 592 کیلومتر را طی می‌کند. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد. همچنین از سیستم‌های هشداردهنده راننده هن تنگ X7 می‌توان از سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر نام برد.

بهترین شاسی بلندها چه ماشین‌هایی هستند؟

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی