بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

به این موقعیت ذکر نام برند بدون لینک شدن یا unlinked brand mention گفته می‌شود. باید مطمئن شوید که در صفحه شما هم مشابه همان محتواهایی که یک زمانی به آن لینک داده شده بود وجود دارد. هیچ وب سایت یا کاربری دوست ندارد به جایی لینک شود که ارور ۴۰۴ دریافت کند. پس اگر بتوانید محتوای ارزشمند و جایگزین خوبی به اون پیشنهاد دهید، موفق شده‌اید. هرگز در سایت‌های اسپم یا مزارع لینک اقدام لینک سازی نکنید. سایت‌هایی که محتوای خاصی ندارند و صرفاً برای لینک سازی ایجاد شده‌اند.

متن لینک یا انکرتکست

برای پیدا کردن این گپ یا فرصتی که برای گرفتن بک لینک وجود دارد، می‌توانید از ابزارBacklink Gapاستفاده کنید. در این صفحه می‌توانید با وارد کردن حداکثر ۵ آدرس سایت، ببینید که چه آدرس‌هایی به این رقبا بک لینک داده‌اند. زمانی را برای بررسی این قضیه بگذارید که چرا نام شما در سایت‌های آنها نیامده و اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنید تا یک بک لینک باارزش از آنها دریافت نمایید. اگر شما محصولات دیگران را می‌فروشید، باید منتظر گرفتن بک لینک از طرف آنها هم باشید. بسیاری از سازندگان و تأمین کنندگان در سایت خود صفحه‌ای دارند که در آن فروشندگان خود را معرفی می‌کنند.

بک لینک رایگان کامنتی  از سایت قدرتمند دانشگاهی evoke.ics.uci.edu

تکنیک های سئو که برای افزایش رتبه سایت استفاده می شوند، بسیار زیاد هستند. یکی از بهترین سایت‌ها برای ساخت بک لینک پروفایلی که بسیار آسان و راحت به شما امکان درج هر تعداد لینک در پروفایل خودتان را می‌دهد. معمولا از این سایت برای ساخت بک لینک در لایه های ۲ و ۳ استفاده می‌شود و به دلیل قدرتمند بودن آن و همچنین اسپم اسکور بسیار مناسب یک فرصت بی‌نظیر برای ساخت لینک محسوب می‌شود. در یکی از مقالات موجود در سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظرتان لینک بدهید. امکان قرار دادن تگ a در متن کامنت برای ایجاد بک لینک نیز وجود دارد. در یکی از مقالات سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظر لینک بدهید.

  • لیست زیر برای ساخت بکلینک رایگان در سایت‌سازهای خارجی است.
  • ساخت بک لینک رایگان؛ بک لینک رایگان را میتوان در سیستم های بلاگ دهی و بصورت کامنت گذاری در پایین صفحات یا فروم های مختلف انجام داد.
  • هنگام دریافت بک لینک اگر به انکر تسکت ها دقت نشود آسیب های فراوانی می تواند به سایت وارد شود و مورد جریمه گوگل واقع شوید.
اما اگر مثلا دانشجویی هستید که برا علاقه خود وب سایتی ایجاد کرده اید، می توانید آن را در طول دوران تحصیل خود (مثلا چند سال) به روز نموده و نهایتا آن را به یک سایت باارزش و معتبر تبدیل نمایید. در این موارد است که به آن صورت به خرید بکلینک نیاز نخواهید داشت. در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است. مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد. طبیعی است که پس از گذشت مدت مورد نظر، بک لینک شما حذف خواهد شد. پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود.

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک تبادل لینک در گذشته بسیار مورد سوء استفاده قرار گرفته است. گوگل و سایر موتورهای جستجو به بک لینک های حاصل از تبادل لینک بسیار حساس هستند. بنابراین برای دریافت بک لینک از سایت هایی بک لینک تهیه کنید که قبلا به آنها لینک نداده باشید. یکی از رایج ترین روش های گرفتن بک لینک با کیفیت در بیشتر کشورها استفاده از پست مهمان است. بهترین روش های ساخت بک لینک صحیح را در ادامه انواع بک لینک – نکات بیشتر https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – بررسی خواهیم کرد. و در انتها باید بگوییم که بک لینک تاثیر بسیار خوبی در بهبود سئوی سایت شما و بهتر کردن جایگاه آن در نتایج جستجو دارد.

هرچه وب سایت اعتبار بالاتر و محتوای قوی تری داشته باشد، سریعتر ایندکس خواهد شد. اگر یک لینک شما ایندکس نشود، هیچ ارزشی نخواهد داشت.گوگل معمولا بک لینک های ضعیف و یا دارای محتوای ضعیف را ایندکس نمی کند. پس زمان و هزینه خود را صرف دریافت بک لینک های قدرتمند کنید.

۶- دریافت بک لینک از وبسایت‌های «ثبت مقاله» (Article Submission)

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی