20 مدل دزدگیر اماکن هوشمند با کارایی و کیفیت ساخت بالا بهترین قیمت خرید-امن باش

در ابتدای امر باید بدانید که دزدگیرهای اماکن در سه دسته ساده، با تلفن کننده خط ثابت و فول امکانات در بازار وجود دارند.دزدگیر اماکن ساده از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده اما درصورت وقوع سرقت، فقط آژیر دزدگیر فعال شده و تماسی از سمت دزدگیر برای اعلام سرقت به مالک انجام نمی شود. سیستم دزدگیر هوشمنداین سیستم از ترکیبی از حسگر‌ها استفاده می‌کند که از طریق فرکانس‌های رادیویی یا سیم‌ها با یک هاب مرکزی ارتباط برقرار می‌کند که با اتصال به تلفن همراه قابل کنترل می‌باشد. این دستگاه دارای 7خروجی می‌باشد که شما ازطریق این خروجی‌ها قادر به کنترل از راه دور وسایل برقی می‌باشید. F10 درواقع پنل دزدگیر یا همان قلب سیستم است که از قابلیت هوشمندسازی برخوردار می باشد اما شما برای راه اندازی سیستم هوشمندسازی و سیستم ضد سرقت لازم است اجزای دیگری نیز تهیه کنید. ک دزدگیر اماکن سیمکارتی هوشمند آن اسمارت یک مجموعه کامل از ملزومات برای راه اندازی یک سیستم هوشمند امنیتی در منزل یا محل کار شماست .

  • یک سیستم امنیتی برای منزل بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است،که خانه و محل کار شما از دسترس سارقین در امان می ماند.چندین اقدام امنیتی برای بالا بردن امنیت منزل شما وجود دارد، در این مقاله به چند مورد از اقدامات امنیتی می پردازیم.
  • این سنسورها شامل سنسور حرکت یا چشمی، سنسور درب و پنجره یا مگنت، بیم دیتکتور، سنسور لرزش، سنسور اعلام حریق، سنسور نشت گاز، سنسور نشت آب، آژیر و ریموت است.
  • همچنین این کنترل پنل می تواند 16 خروجی قابل برنامه ریزی را نیز ساپورت نماید.دزدگیر پارادکس دارای 5 خروجی قابل برنامه ریزی به روی برد است که امکان تعریف تحریک به صورت مثبت و یا منفی را نیز دارد.
  • چشم بیسیم گپ دارای سیستم Anti EMI (مقاومت در برابر امواج الکترومغناطیسی) بوده و آنتن بیرونی آن جهت افزایش برد سنسور بکار میرود.
  • برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند.

اطلاع رسانی به مدیر در صورتی که شارژ سیم کارت کمتر از 1000 تومان باشد. حالت تاخیر پس از تنظیم میزبان روی وضعیت فعال‌سازی، به منظور جلوگیری از فعال‌سازی هشدار برای کاربر که از مناطق فعال‌ شده گذر می‌کند، زمان هشدار را به تأخیر می‌اندازد. حالت فعال‌سازی Arm ، هنگامی که سنسور شخصی را تشخیص دهد یا دری باز گردد، دزدگیر فعال شده و به صدا درمی آید و به شما اطلاع رسانی میشود.

برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند. صندوق امانات از دیر باز محل امنی برای نگهداری اموال با ارزشی است که پس از سرقت مثل ماشین و خانه هیچ نیازی به تغییر مالکیت ندارند. این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند. در زمینه ی معضل دزدی و سرقت راهکارهایی توسط سازمان های امنیتی اعمال شده است که می توان به دستگیری تعداد زیادی از سارقان، محدودیت در اعطای مرخصی به محکومان سرقت، طرح‌ های مبارزه با سرقت و تلاش قضات برای رسیدگی سریع و قاطع به جرایم دزدی اشاره کرد. این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند.

چشمی پرده ای دزدگیر هوشمند آژاکس

در واقع مدیریت یک ساختمان بدون وجود حساسه های مختلف غیر ممکن خواهد بود . در زیر چند نوع از مرسوم ترین سنسورهای مورد استفاده در خانه هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم. فرستنده و گیرنده در مقابل یکدیگر قرار گرفته وهنگامی که پرتو مادون قرمز قطع شود سنسور به دستگاه دزدگیر اماکن اعلام میکند استفاده از چند پرتو یا کانال برای ایمنی هشدار کاذب از حیوانات خانگی و حیوان وبسایت amnbash کوچک است. اما همیشه اینگونه نیست و سارقان راه‌های دیگری را انتخاب می‌کنند که وارد آن محیط شود و گاهی گمان می کنند شاید این علائم فقط جهت ترساندن آنها باشد و در اصل خبری از هیچگونه سیستم امنیتی حفاظتی نباشد، بنابراین شانس خود را امتحان می‌کند.

دزدگیر اماکن

این دزدگیرها دارای تنوع در سنسورهای امنیتی بوده که با توجه به شرایط محیطی و نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرند. اطمینان حاصل کنید که سارقان نمی توانند درهای شما را با ضربه باز کنند یا درهای کشویی را از مسیر خود بلند کنند. حسگرهای در و پنجره و حسگرهای شکستن شیشه به عنوان بخشی از سیستم امنیتی خانه، لایه های حفاظتی بیشتری را اضافه می کنند.استفاده از نور به صورت روزانه باعث می شود حتی در روزهایی که باید تا دیر وقت کار کنید، به نظر می رسد که در خانه هستید. اگر آنها از زور برای نفوذ استفاده کنند، این یک حمله به خانه در نظر گرفته می شود. سیستم های امنیتی خانه اصولاً برای جلوگیری از ورود غیرقانونی به یک فضای محافظت شده در نظر گرفته شده اند، اما ممکن است در برابر تهدیدهایی غیر از سرقت یا سرقت مانند آتش سوزی یا سیل نیز محافظت کنند.

سنسور های دزدگیر خانه فایروال در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و… همچنین یک دزدگیر سیمکارتی مدل A560 نیز بر روی این سیستم امنیتی قرار دارد. خانه هوشمند درواقع به خانه ای گفته می شود که تمامی لوازم برقی آن را بتوان حتی از راه دور کنترل کرد و به آن دسترسی داشت.

دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System دارای پردازندهٔ مرکزی قدرتمند داخلی بر اساس پردازنده هستهٔ ۳۲ بیت Cortex-M3 می باشد. تخصیص مأموریت محافظ امنیتی (به عنوان مثال، ضد نفوذ)، تنظیم سیستم اعلام سرقت زنگ هشدار در وضعیت نگهبانی، که همچنین به نام Arming، Alert یا Power On شناخته می‌شود. تنظیم وظیفهٔ امنیتی (یعنی ضد نفوذ)، تنظیم دزدگیر بیسیم روی وضعیت هشدار، با عنوان‌های دیگر Arming، Alert یا Booting شناخته شود. سنسور درب و پنجره همانطورکه از نامش پیداست بر روی درب ورودی واحد و همچنین پنجره های مشرف به فضای بیرون نصب می شود. شایان ذکر است که بیش ازچند درصد از جرایم دارایی در ایالات متحده سرقت های غیر ورودی است.

اگر شما از قبل دزدگیر داشته‌اید حتما به هوشمندسازی آن فکر کرده‌اید. این سیستم‌ها امکان کنترل منزل از طریق تلفن همراه را در هر مکان و در هر زمان به شما می‌دهد. شما میتوانید بدون نیاز به سیم کشی و یا تغییر خاصی این سیستم هوشمند را نصب و راه اندازی کنید .

20 مدل دزدگیر اماکن هوشمند با کارایی و کیفیت ساخت بالا بهترین قیمت خرید-امن باش

وقتی جسمی جابجا می شود در رسیدن این امواج به سنسور اختلال ایجاد می شود که در این مواقع خروجی سنسور فعال می شود و می تواند لامپی را روشن کند یا اینکه آژیری را به صدا درآورد. در مبحث سیم کشی برای نصب دزدگیر اماکن دقت داشته باشید که همواره از سیم های بسیار با کیفیت استفاده کنید و همچنین سعی کنید سیم کشی خود را به شکل کاملا اصولی صورت دهید. تلفن کننده های خط ثابت دزدگیر به خط ثابت تلفن محل نصب متصل شده و در هنگام تحریک به شماره هایی که به حافظه ان داده شده تماس میگیرد و پیغام ضبط شده را پخش میکند.

سنسور درب و پنجره یک طرفه بی سیم

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی