خدمات شبکه پی سی تیک

با رسیدگی دقیق و منظم، سبب اطمینان خاطر شما از کارکرد بدون وقفه انواع خدمات شبکه مجموعه می شویم. امنیت سایبری برای هر کدام از خدمات it که راجب آن صحبت کردیم اعمال می شوند. منظوراز امنیت سایبری حفاظت از همه ی تجهیزاتی که به اینترنت وصل می شوند ، اعم از نرم افزارها، سخت افزارها و داده ها و اطلاعات در برابر تهدیدات سایبری می باشد. هدف اصلی در این بخش، نصب و پیاده‌سازی شبکه از نظر پسیو و زیرساخت سخت‌افزاری و همچنین از نظر نرم‌افزارها و سرویس‌های شبکه می‌باشد. چنانچه نرم‌افزار شبکه در کنار تجهیزات زیرساختی مناسبی قرار نگیرد، نمی‌تواند نیازهای یک مجموعه را برطرف نماید و حتی خود موجب هدر رفت منابع می‌گردد، در نتیجه این دو بخش باید در کنار یکدیگر به صورت استاندارد و اصولی راه‌ اندازی گردد. تصور کنید که در سازمان یا شرکتی نیاز به نرم افزار حسابداری، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم VoIP و سیستم اشتراک فایل در شبکه دارید.

  • به کمک خدمات شبکه بسیاری از فرایند‌ها قابل انجام هستند و ارزیابی و تحلیل آن ها امکان‌پذیر است.
  • استفاده از مفاهیم و کاربردهای امنیت شبکه بسیار مهم بوده و حفظ اطلاعات مهم و حیاتی کمک می‌کند.
  • در این ساختار جدید خدمات شبکه و سرور چندین هزار كامپیوتر به هم متصل شده و با سرعت‌ در حال تبادل اطلاعات می باشند كه پیاده سازی امنیت شبکه در این بستر نیاز به طرح های کامل تری دارد.
  • هنگامی که این دستگاه‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند تا یک شبکه را تشکیل دهند، عملکرد‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کنند.
خدمات شبکه پی سی تیک

در بخش ارائه خدمات شبکه، اولویت ما رعایت استانداردهای جهانی در نصب و راه‌اندازی شبکه می‌باشد. ما یک مقاله کامل در مورد تعرفه خدمات شبکه روی سایت داریم که با مطالعه آن اطلاعات خوبی در مورد تعرفه ها و حدود قیمت خدمات شرکت خدمات شبکه پیراسیس، به دست خواهید آورد. این تعرفه‌ها بر مبنای نوع خدمات ما و همچنین کسب و کار شما متغیر است. شرکت خدمات شبکه پیراسیس پس از جلسه حضوری با شما و پس از آنالیز شبکه کامپیوتری شما، بر اساس نیازهایتان یک پروپوزال فنی و مالی به شما ارائه می‌کند.

مدیریت بهینه شبکه از خرابی های احتمالی جلوگیری می کند و در صورت بروز مشکل به صرعت وارد فاط عملیاتی می شود و مشکل را حل می کند. اگر برای مدیریت و نگهداری و پشتیبانی شبکه خود به یک شرکت برون سپاری معتبر نیاز دارید، می توانید روی خدمات تخصصی پیشگام رایانه حساب کنید. اگر در محل کار دارید با فایل های کامپیوتر کار می کنید و یکدفعه اینترنت شما قطع می شود یا فایل هایتان ناپدید شده اند اولین چیزی که به ذهن شما می رسد کمک گرفتن از یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه است.

چه نیازی به خدمات نصب و راه اندازی شبکه است؟

مشکلات نرم‌افزاری شبکه می‌تواند به دلایلی چون مشکل در نرم‌افزارهای سیستم‌های تحت شبکه بروز کرده باشد. توی دنیای امروز کسب و کار همه به کامپیوتر و شبکه وابستگی داره و بدون داشتن پشتیبان شبکه ای در سریعترین زمان مشکل رو حل کنه، ممکنه خسارت های زیادی به کسب و کارتون وارد بشه. بنابراین بهتره هر چه زودتر برای داشتن پشتیبانی شبکه در شیراز یه فکری کنین.

شما می توانید از خدمات ما برای نصب و مدیریت پشتیبانی و نگهداری از شبکه های کامپیوتری بهره ببرید. شرکت و سایت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری بهین ارتباط هوشمند تیلا آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران است. خدمات پسیو شبکه یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب و راه اندازی شبکه می‌باشد که به خدمات شبکه مرتبط با زیرساخت اتلاق می‌گردد. تجهیزات پسیو شبکه و خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری هیچ‌گونه فعالیتی بر روی دیتای در حال گذر در شبکه انجام نمی‌دهند.

امنیت فیزیکی شبکه یعنی تجهیزات شبکه در اتاق های امن قرار بگیرند که دسترسی به آن ها به حداقل برسد . امنیت نرم افزاری شبکه یعنی شبکه کامپیوتری در مقابل حملات هکرها و هک شدن شبکه مقاوم باشد. شرکت پشتیبان شبکه موظف است در کنار نگهداری و پشتیبانی شبکه، تامین امنیت شبکه کامپیوتر را اولویت اول خود قرار دهد . شرکت تراز نت با ارائه راهکارهای امنیت شبکه و استفاده از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری امنیت شبکه کامپیوتری مشتریان را در بالاترین سطح ممکن حفظ می کند. ادیب گستر از سال های اولیه تاسیس، خدمات وپشتیبانی شبکهو کامپیوتر را در مراکز مختلف آغاز و تا امروز نیز منشاء خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است. بسیاری از گروه های طرف قرارداد با وجود دشواری ها و فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکلات خود ارزیابی نموده اند.

آخرین اخبار و آموزش ها

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی