خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | samandblog

ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید. قیمت این خودرو در حدود 1,050 میلیون تومان برای تریم IE مدل 1400 و قیمت این خودرو در حدود 1,130 میلیون تومان برای مدل 1401 است. قیمت این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است. این کره‌ای کوچک و جمع وجور خیلی بی سروصدا وارد کشور شد و با عملکرد خوبش توانست فروش مناسبی را تجربه کند. استقبال خانم‌ها از خرید این خودرو نشان داد که تیوولی یکی از بهترین ماشین‌های برای خانم‌ها است. سیستم تعلیق این خودرو هم در جاده‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان نداده است.

قیمت رنت خودرو های شاسی بلند در سطح کشور

در زمان انتشار این مطلب، قیمت فردا SX5 برای مدل سال 1400 در حدود 820 میلیون تومان است. قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 965 میلیون تومان برای مدل پلاس است. سیستم هشدار دهنده این خودرو تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود. مجله خبری خودرو سمند قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد. مصرف سوخت SWM G01 به ازای هر 100 کیلومتر 9.6 لیتر است که با توجه به حجم باک 54 لیتری‌اش مسافت 560 کیلومتر را به صورت متوسط با هر بار بنزین زدن طی می‌کند.

  • تمامی خودروهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد.
  • هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان.
  • این خودرو جدید، از همان موتور 1.5 لیتری سابق استفاده می‌کند که برای چین، در دو مدل قابل سفارش است.
  • فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود.
  • جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد .

امکانات ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است. این خودرو دارای فرمان برقی حساس به سرعت است؛ بدین معنا که با چرخاندن فرمان در سرعت‌های متفاوت، چرخ‌های جلو مقدار مختلفی تغییر زاویه می‌دهند که این فناوری ابتدا در «بی ام و سری 5» مدل 2012 دیده شد. تجهیزات ایمنی هایما اس 7 توربو شامل 4 ایربگ برای سرنشینان جلو و ایربگ‌های جانبی جلو در مدل 1399 و تنها دو ایربگ اصلی جلو در مدل 1400 است. از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد. صفحه کیلومتر دیجیتالی با سیستم اینفوتینمنت خودرو در یک مانیتور بزرگ 24.6 اینچی ادغام شده است. این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است.

جنسیس کوپه (Genesis Coupe) : هرآنچه باید درباره آن بدانید، مشکلات متداول، راهنمای خرید

پس از دید طراحان حرفه‌ای خودرو , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار پایین‌تر است . این مدل از خودروها به دلیل جاداری بسیار زیاد برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد زیرا با داشتن فضای بسیار بیشتر , سرنشینان می‌توانند به راحتی در این خودرو نشسته و از مسافرت و رفت و آمدها لذت ببرند . با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که کدام خودرو بهتر است و می‌توانید برای خود چه مدلی را در لیست خریدتان قرار دهید . شرکت فردا موتور، سومین دانگ‌ فنگ مونتاژی خود را معرفی کرده است؛ خودرویی که همانند SX6 و SX5 از زیرمجموعه فورتینگ دانگ‌ فنگ است تا جای خالی فردا SX6 را پر کند. فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است. به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست.

http://artofmarketing.ir

امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است. امکانات رفاهی کابین هایما S7 توربوشارژ شامل ورود بدون کلید، استارت کی‌لس، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر و 4 حالته دستی سرنشین جلو است. شاسی بلند چینی SWM G01F دومین محصول ارائه شده توسط سیف خودرو از برند SWM است. این خودرو مانند نسخه اسپرت مدل G01 است، با این تفاوت که SWM G01F و SWM G01 تنها در ظاهر خود با یکدیگر تفاوت دارند و قیمت بالاتر این خودرو عملاً برای یک کیت بدنه است. امکانات رفاهی کابین نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، صندلی 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، گرمکن صندلی جلو و رنگ چرم قهوه‌ای موکا می‌شود.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی ریگان کوپا

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی