خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | samandblog

در این گزارش پنج نکته طلایی راهنمای خرید SUV ذکر شده تا شما را در امر خرید این مدل خودرو نو و یا کارکرده راهنمایی کند. سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم. اگر بخواهیم از کروک‌های ارزان‌قیمت نام ببریم , باید به ماشین‌های کمپانی‌های تویوتا , هیوندای و هوندا اشاره کنیم که هم ارزان و هم با کیفیت هستند . معمولا طول این خودروها بیشتر از خودروهای سواری عادی ساخته و طراحی می‌شود . این خودرو از یک گیربکس 8 دنده CVT اتوماتیک با دنده مصنوعی استفاده می‌کند. تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است.

  • ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید.
  • این دو نسخه از نظر امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نسخه 7 نفره تنها دو صندلی بیشتر دارد.
  • این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد.
  • سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است.
  • هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، کیا سورنتو و کیا اسپورتیج چهار شاسی‌بلند کره‌ای بازار ایران هستند که از گذشته، محبوبیت و فروش بسیار زیادی داشته‌اند.

این خودرو در طول ارائه‌اش در ایران 2 بار در سال‌های 95 و 97 به‌روزرسانی شد که در سال 95 شامل تغییرات ظاهری و تجهیزات داخلی و در سال 97 تنها شامل تغییرات تجهیزات داخلی بود. به علاوه، بازار خودروهای دست دوم یا کارکرده بسیار پر رونق و البته پر تنوع است. یکی دیگر از این فناوری‌های BSW است که وظیفه آن نظارت بر کناره های وسیله نقلیه است؛ بدین صورت که اگر در جایی دید راننده محدود باشد، به رانندگان هشدار می‌دهد که وسیله نقلیه دیگری در کنار آن است یا خیر. سایر تکنولوژی های ایمنی مدرن شامل سیستمی می‌شوند که در صورت باز شدن کیسه هوا (مانند سرویس OnStar جنرال موتورز) به سرنشینان هشدار می‌دهند. FCW مخفف Forward Collision Warning (سیستم اخطار برخورد)،AEB مخفف Autonomous Emergency Braking (ترمز اضطراری اتوماتیک) به همراه قابلیت تشخیص عابر و BSW (اخطار نقطه کور) از آن دسته تکنولوژی‌های مخصوص جلوگیری از تصادفات هستند.

تیگو 7 – مدل 1400

از ابتدای سال 1400 تا پایان اردیبهشت ماه 60 عدد از این خودرو در کشور تولید شده است و اولین تصاویر این خودرو در بهار 1400 به صورت غیر رسمی منتشر شد و اغییرات اسم این خودرو از چری تیگو 8 پلاس به ام وی ام تیگو 8 پرو با مشاهده این تصاویر مشخص شد. این خودرو در بازار چین با نام TIGGO 8 Plus شناخته می‌شود، اما مدیران خودرو مجله خبری خودرو سمند تصمیم گرفته است تا این خودرو را در بازار ایران با نام فونیکس ارائه کند؛ به علاوه آن این خودرو به جای برند چری با برند ام وی ام ارائه خواهد شد. متوسط مصرف این خودرو 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 70 لیتری باک آن، با هر بار بنزین زدن می‌توانید تا مسافت 785 کیلومتر را به صورت متوسط طی کنید.

مکث تیارا، شاسی بلند هفت 7 نفره تازه وارد

این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد.

معرفی گرانترین شاسی بلند جهان + عکس

نکته جالب توجه در خصوص کرایه خودرو فیدلیتی، قیمت کمتر آن در مقایسه با دیگر شاسی بلند 7 نفره موجود در ناواران یعنی کیا سورنتو است. KMC K7 از ترکیب پیشرانه و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد. تیگو 8 پرو با پلتفرم T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق BMW، GM و Ford روی آن کارکرده‌اند. پیشرانه ام وی ام تیگو 8 پرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو را در زمان 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. چری تیگو 7 یک خودرو کراس‌اور چینی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر از تیگو 5 است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی