دریچه خطی اسلوت فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

از یکی از ویژگی های جالب این نوع از دریچه های هوای خطی این است که قابل نصب هم بر روی دیوار و هم بر روی در می باشد که این بر کاربرد آن می افزاید. دریچه اسلوت عموما بین یک تا هشت اسلوت سفارش گذاری و تولید می گردد و در صورت نیاز با تعداد بالاتر اسلوت نیز قابل تولید می باشد. به دلیل وجود پره های قابل تنظیم در دریچه های اسلوت الگوی پرتاب هوای خروجی از اینگونه دریچه ها قابل تنظیم است. دریچه های خطی اسلوت جزء دریچه های هوای رفت مورد استفاده قرار میگیرند ولی در مواردی به منظور حفظ هماهنگی در طراحی در خط برگشت نیز بکار میروند. جهت اتصال بهتر دریچه و همچنین توزیع هوای یکنواخت از تمامی سطح دریچه خطی اسلوت می بایست از پلنیوم باکس استاندارد مطابق با ابعاد دریچه استفاده شود. ساخت دریچه هوای خطی با ورق گالوانیزه و آهنی موجب کاهش قیمت تمام شده محصول شده ولی تولید دریچه هوا با فلز آلومینیوم موجب بالا رفتن طول عمر دریچه هوا خواهد شد.

دریچه هوای خطی بر اساس متریال

دریچه سی درجه هوا را با زاویه 30 درجه به داخل محیط پرتاب می کند و برای سیستم هایی مانند داکت اسپلیت، فن کویل و سیستم های هواساز مرکزی بسیار مناسب است. این اسلوتها را می توان در فواصل 20 میلی متر (استاندارد) تا 25 میلی متر تولید کرد. به طور معمول، طول هر قسمت از این دریچه‌ها می تواند تا 3 متر تغییر کند.

نصب دریچه اسلوت متری

کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. این دریچه را می توان در اشکال مختلف هندسی، اجرا و نصب کرد و این خصیصه باعث می شود که مهندسین از آن استقبال بی نظیری داشته باشند. دارای زیبایی منحصر بفرد و قابلیت استفاده دکوراتیو علاوه بر کارآیی فنی می باشد.

دریچه خطی اسلوت فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

استفاده از فلز آلومینیوم در صنعت تهویه هوا انقلاب بزرگی ایجاد کرده و مقاومت این نوع از دریچه هوا در برابر خوردگی و سایش ناشی از رطوبت مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار داده است. از طرفی وزن کم، راحتی جابجایی، تنوع رنگ و نصب آسان آن نیز در همه‌گیری آن کمک نموده است. طول هر قطعه از دریچه اسلوت تا ۳ متر می تواند متغیر باشد، البته درصورت نیاز به طولهای بلندتر می توان قطعاتِ متعدد را کنار هم در محل مورد نظر نصب و تعبیه نمود.

دریچه اسلات عمودی به سمت خارج؛ این نوع دریچه قابل نصب بر روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند، می باشد. مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنوم باکس و نحوه نصب آن می باشد. دریچه های اسلوت عموما بین یک تا هشت اسلوت سفارش گذاری و تولید می گردد و در صورت نیاز با تعداد بالاتر اسلوت نیز قابل تولید می باشد. دریچه اسلوت را می توان در هر زاویه ای از کُنجِ پلانِ داخلی نصب نمود. اسلوت ها (شیارهای داخلیِ دریچه اسلوت) در فواصلِ ۲۰ میلیمتر( بصورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید می باشد.

توجه به رعایت استانداردها در ساخت و بهره-گیری از بهترین متریال موجود در بازار کشور نیز از مولفه‌های خرید دریچه خطی محسوب شده است. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات شبکه هوارسانی اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین نموده و محلی معتبر برای خرید شما عزیزان به‌شمار خواهد رفت. زاویه 15 درجه برای دریچه خطی نصب شده در ارتفاع بالا به پخش مطبوع جریان هوا به سمت پایین دریچه اسلات کمک خواهد کرد.

  • زیبایی ظاهری این دریچه در کنار کاربردی که دارد موجب شده است تا این دریچه وسیه ترین کاربرد را در میان سایر دریچه ها در دکوراسیون داخلی داشته باشد.
  • قدرت دریچه اسلوت در هوادهی و توزیع همگن هوا در محیط، یکی از مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.
  • با انجام این کار شاهد افزایش طول عمر و ماندگاری بالا دریچه هوای خطی مصرفی در ساختمان خود خواهید شد.
  • دریچه خطی اسلوت ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث کاربرد بالای آن شده اند.
  • اما دریچه هوای اسلوت دارای شکاف‌های متعدد بوده و خطی ممتد به شکل صاف یا دارای انحنا خواهد بود.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی