فتوشاپ آنلاین معرفی 4 سایت کاربردی ویرایش تصاویر رایگان

روی منوی سمت چپ برنامه وب ویرایشگر عکس Fotor کلیک کنید، برش، تغییر اندازه، جلوه‌ها، ویژگی‌های زیبایی را مرور کنید و یکی مانند برش را انتخاب کنید. آدوبی تولید کننده نرم افزار های فوق العاده ی می باشد که فتوشاپ از برترین نرم افزار های این شرکت می باشد. این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند. در این دوره هدف کلی آموزش همه ابعاد نرم‌افزار فوتوشاپ به شرکت‌کنندگان و آموزش راه‌های کسب درآمد از این نرم‌افزار به شرکت‌کنندگان بوده است. در دوره آموزش فوتوشاپ 2022 به آموزش همه بخش‌های مربوط به این نرم‌افزار و عملکرد و چگونگی استفاده از این نرم‌افزار پرداخته شده است. برش، چرخاندن، تغییر رنگ و افزودن جلوه‌های ویژه به تصویر.

دانلود نسخه جدید برنامه فتوشاپ

در این قسمت از آموزش لایه ها در فتوشاپ به چند روش ساده برای خلوت تر کردن پنل Layers می پردازیم. در این تمرین از فتوشاپ CC استفاده کرده ایم، اما از نسخه های قبلی نیز می توانید استفاده کنید. در این بخش از آموزش فتوشاپ، به آموزش ترکیب دو عکس با استفاده از Photoshop Elements خواهیم پرداخت.

اطلاعات تماس برنامه‌نویس

فتوشاپ آنلاین معرفی 4 سایت کاربردی ویرایش تصاویر رایگان

فتوشاپ CS2، ابزارهای Vanishing Point و Warp را معرفی کرد. ابزار Vanishing Point به کاربران اجازه می‌دهد اشیای تصویر را کپی، نقاشی و تبدیل کنند و در عین حال پرسپکتیو بصری را حفظ کنند و با این کار انجام رتوش‌های دشوار را بسیار ساده‌تر می‌کند. ابزار Warp به کاربران اجازه می‌دهد به صورت دیجیتالی شکل یک عکس را با انتخاب کردن presetهای آماده یا با درگ کردن نقاط کنترل، تغییر دهند.

نوشتن روی فیلم برای کامپیوتر: اضافه کردن متن به فیلم با نرم افزار

نسخه‌های CS4 و CS4 Extended از طریق فروشگاه آنلاین Adobe و خرده فروشی‌های دارای مجوز از طرف Adobe و فروش‌های مستقیم شرکت Adobe در دسترس طراحی گرافیک ساده عموم قرار گرفتند. هر دو نسخه CS5 و CS5 Extended به عنوان یک برنامه مستقل یا به عنوان قسمتی از Adobe Creative Suite 5 ارائه شده‌اند. هر دو محصول با سیستم‌های Mac OS مبتنی بر اینتل سازگاری دارند و ویندوز XP, Vista و ۷ پشتیبانی می‌کنند. شاید یکی از مهمترین تغییرات در Adobe Photoshop 7.0 بهینه‌سازی برنامه برای Mac OSX بود. قبلاً، کاربران مک در هنگام کار با فتوشاپ در OSX با این مشکل روبرو می‌شدند که برنامه به صورت ناگهانی بسته می‌شد.

  • فایل داخل پوشه keygen را باز می کنید روی گزینه genarate کلیک می کنید و با اطلاعات داده شده نرم افزار را فعال می کنید.
  • در این مدت، جان به سیلیکون ولی رفت و پیش نمایشی از برنامه را به مهندسان شرکت اپل و راسل براون ، مدیر هنری شرکت ادوبی نشان داد.
  • به همین دلیل این متن‌ها برای استفاده در منوی وبسایت، خبرنامه، روزنامه یا مجله مناسب نبودند.
  • ما در این محتوای آموزشی تصمیم گرفتیم 3 وب سایت کاربردی در زمینه طراحی، ویرایش و بهینه سازی تصاویر به شما معرفی کنیم.

از همان ابتدا بزرگترین کلاس آنلاین و مجازی فتوشاپ را با 100ها نفر شرکت کننده آغاز کرده و در ادامه به گسترش کلاس ها و ویدیو های آموزشی پرداخت. بیت گرف از سال 93 تاسیس شد و سعی در ارایه آموزش های با کیفیت بسیار بالا و با روش های بروز دنیا در زمینه گرافیک ، عکاسی ، ویدیو ، انیمیشن و … به همه کاربران وب فارسی کرد. یکی از معضلات این سایت فونت‌های آن است که نمی‌توان به صورت رایگان و بدون اشتراک فونت‌های خودتان را اضافه کنید. به همین خاطر همانطور که در تصویر می‌بینید اعداد انگلیسی هستند و فونت جذابی برای فارسی‌نویسی مشاهده نمی‌کنیم. ابزارهای آن از فتوپیا محدودتر است، اما در صورتی که اشتراک خریداری کنید به منبع عظیمی از طرح‌ها دسترسی خواهید داشت.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی