قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | samandblog

از همان ابتدا هدف این خودرو رقابت با خودرو های مدعی در سری هاچ بک بود همانند خودروهایی چون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، بی ام و سری ۱ . این خودرو به گونه ای طراحی مجله خبری خودرو سمند شده که بتواند همزمان از به صورت مجرک جلو . فروشگاه اينتكس ایران و نمایندگی مرکزی INTEX بزرگترين مجموعه ای است كه در زمينه توليد محصولات بادی فعاليت مي كند.

از شما عزیزان کمال تشکر را داریم که تا انتهای این مطلب ( سرگذشت اسطوره ی میلانی) با ما همراه بودید. تنها 8.2 ثانیه طول می‌کشد تا از حالت عادی به عمق صندلی خود بچسبید و از یک رانندگی نرمال و با آرامش به یک تجربه پر آدرنالین تغییر فاز دهید. تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است. شما میتونید نوع ارسال محصول خریداری شده را انتخاب کنید به این صورت که ارسال در تهران به صورت پیک و پست پیشتاز و ارسال به سایر شهرستان ها به صورت تیپاکس و پست پیشتاز صورت میگیرد.

ورود

سپس در ۱۹۸۶ شرکت خودروسازی فیات، آلفارومئو را از دولت ایتالیا خریداری نمود و از فوریه ۲۰۰۷ این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه کمپانی فیات محسوب می‌شود. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

فروش اقساطی آلفارومئو میتو

تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا تشکی طراحی شده برای ماشین سواری آلفا رومئو جولیتا می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس برای استفاده در این ماشین خارجی برای مشتریان خود موجود کرده است . تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا در چندین رنگبندی موجود است که شما می توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروشگاه ، خرید خود را انجام دهید . برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا نیز پمپ های باد مختلفی را می توانید استفاده کنید .

  • دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است.
  • این خودرو در حال حاضر نیز یکی از پرفروش ترین خودرو های آلفارومئو شناخته میشود.
  • چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است.
  • البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند.

اگرچه، تا زمانی که جولیتا به بازار آمد، ما شاهد ظهور شکل اصلی “تریلوبو” با یک سپر مرکزی و دو شارب جانبی نمادین که دارای چراغهای جلوی گرد بودند نشدیم. نام آ.ل.ف.ا که اختصاری از آنتونیما لومبارادا فابریکا اتومبیلی بود، از روز نخست ظاهر شد، که با علائم نظامی خاندان ویسکانتی درون یک دایره نوشته میشد. دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. بنابراین عدم آغاز به حرکت این خودروها بدون فشار وارد کردن به پدال گاز نکته بسیار مهمی برای رانندگان خواهد بود.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی