لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | samandblog

مدیران خودرو هم یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی است که به مونتاژ انواع خودروهای خارجی می‌پرازد. چند مدل از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند هم محصول همین شرکت هستند که در ادامه به معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت. مدیران خودرو کار خود را از سال 1381 آغاز کرد و اکنون به مونتاژ خودروهای کارخانه چینی چری می‌پردازد. در ادامه این مقاله بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن بررسی قیمت خودروهای ایرانی شاسی بلند، با پنج تا از ارزان ترین شاسی بلندهای ایرانی آشنا می‌شویم. مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌ لطف بازار فروش عالی و شناخته‌ شده‎بودن برند هیوندای، قیمت زیادتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد.

  • خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است.
  • مدل تجاری ناواران ، با محوریت اعتماد به مشتری ، امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد.
  • پیشرانه دولیتری تنفس‌طبیعی با ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و جعبه‌دنده CVT نیاز خانواده را به کراس‌اور مناسب رانندگی روزانه و سفرهای بین‌شهری پاسخ می‌دهد.
  • با این حال، روی هم رفته کیا اسپورتیج خودرویی است که سواری خوبی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و انتظارها را از خرید یک شاسی بلند براورده می‌کند.
  • برای آشنایی با مشخصات و امکانات 7 خودرو لوکس سال 2022 این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید.

خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است. این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد. هیوندای سانتافه DM در دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت وارد بازار ایران شده است. به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند.

http://artofmarketing.ir

سیستم‌های هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. قیمت خودرو شاسی بلند چینی فیدلیتی پرایم در زمان انتشار این مطلب حدود 1,230 میلیون تومان است. مطمئنا خودروهای شاسی بلند دیگری هم در بازار خودروی کشور وجود دارند که در این فهرست نیامده‌اند. با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آن‌ها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار می‌آیند.

تیگو ۵

شرکت سایپا به‌منظور حفظ رقابت با سایر خودروسازان، وارد عرصه تولید خودروهای SUV شده و در حال حاضر یک مدل خودروی شاسی بلند چینی را مونتاژ می‌کند. این خودرو که چانگان CS35 نام دارد، در کارخانه سایپا در کاشان تولید می‌شود. در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی مجله خبری خودرو سمند از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

اجاره ماشین شاسی بلند بدون راننده

لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست. اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد. این شاسی بلند ژاپنی که در میان علاقه‌مندان خود با نام «حضرت» شناخته می‌شود، از بازار دست دوم بسیار پررونق، کیفیت ساخت بالا، کابین جادار و سیستم تعلیق کارآمدی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت مسافرت‌های خانوادگی به شمار می‌رود.

راهنمای خرید ماشین شاسی بلند

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی