ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | samandblog

فروش این خودرو به‌تازگی از سوی مکث موتور آغاز شده است و انتظار می‌رود در شرایط فعلی بازار، استقبال مناسبی از مکث تیارا ترتیب داده شود. اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودروی ۲۴۵۰ کیلوگرمی حدود ۱۱ ثانیه ارزیابی شده و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است.

  • طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد.
  • خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است.
  • اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند.
  • نمونه‌های جدیدتر این SUV دارای پیشرانه 2.4 لیتری هستند و معادل 169 اسب بخار قدرت دارند.
  • تغییراتی از قبیل تایر و لاستیک‌های بزرگ و ایجاد تغییرات فرمان و سیستک تعلیق می‌تواند بر نحوه برخورد یک خودرو در شرایط اضطراری مانند تغییر خط اضطراری و… تاثیر گذارند.
  • بدون شک کراساوور سانگ‌یانگ تیوولی را می توان به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند در ایران معرفی کرد.

واردات هیوندای سانتافه DM به ایران در فاصله سال‌های 2014 تا 2018 انجام شد. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند. القا حس برتری در خودرو با شاسی‌بلند، یکی از دلایل خرید آن توسط برخی از افراد است. ماشین‌های شاسی‌بلند در دو سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شوند که ارزش بالائی را به خریداران القا می‌کند.

بررسی مشخصات فنی هن تنگ X7

همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید. البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد. می‌توانیم بگوییم که تیگو 7 در مقایسه با سایر شاسی بلندهای چینی، مدرن‌تر و باکیفیت‌تر است. در زمینه طراحی ظاهری می‌توانیم تیگو 7 را یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران بنامیم. وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است. جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند.

هیوندای توسان نسل قدیم

من الان x33s دارم، به نسبت هزینه ای که کردم از سانتافه قبلی که سوار بودم بهتر هست. داداش کل این ماشینهایی که نام بردی هیچ کدوم شاسی نیستن فقط استیشن ۵ درب هستن .شاسی حداقل باید دو محور باشه…. مجله خبری خودرو سمند چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید .

بررسی مشخصات فنی فردا SX5

بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی